vrijdag 5 februari 2010

Steun Wilco!



Hoi familie,

Misschien mag ik op bescheiden wijze reclame maken voor mijn deelname aan Alpe D'Huzes.
Met een team van 8 collega's (en nog 1500 mallooten) fietsen wij 24 keer de Alpe d'Huez op om zoveel mogelijk geld op te halen voor de KWF kankerbestrijding.

Via onze website www.teamalpeduhis.com kunnen familieleden en/of vrienden een sponsorbedrag toekennen aan mijn deelname.
Ook kun je doorklikken naar de site van de organisatie voor verdere informatie.

Op mijn blog kan iedereen zien hoe fanatiek ik al in training ben.

klik hier om Wilco te steunen

Hieronder nog wat algemene info.

Groet

Wilco

Alpe d'HuZes is een actie waarbij fietsers, alleen of in een team, geld bijeen fietsen waarmee zij een bijdrage leveren aan de strijd tegen de gevolgen van kanker. Op één dag wordt minstens zes maal de legendarische Alpe d'Huez beklommen.
Een bijna onmogelijke opgave.

Toch lukte het in 2006, 2007 en 2008 al heel veel deelnemers, zelfs een aantal (ex-)kankerpatiënten.

*In 2008 werd een recordbedrag van ruim 3 miljoen Euro opgehaald!
*In 2009 is er een bedrag van 5.864.762,42 opgehaald.
*Doel voor 2010 is om ver over het bedrag van 2009 te komen.

Het Team gaat hier zeker hun best voor doen om dit te bewerkstelligen.
Alpe d'HuZes zet zich ervoor in dat de strijd tegen kanker uiteindelijk wordt gewonnen.
Dat kanker niet meer als een dodelijke ziekte, maar als een chronische ziekte kan worden gezien.

Team Alpe du HIS

Het team bestaat uit 8 docenten en medewerkers van de Hanze Hogeschool Instituut voor Sportstudies.
Deze deelnemers gaan de Alpe d'Huez beklimmen.
Een team word bijgestaan door vier 2e jaars Sportmanagement studenten de taak hebben om alles rond om het team van deelnemers te regelen.
Er word een onderzoek aan het project gekoppeld waarbij een 4e jaars Sportgezondheid student afstudeert.
Het team word qua voeding en training goed in de gaten gehouden.
Het doel wat het team heeft is om 50.000 euro binnen te halen.
Dit willen we doen door middel van sponsoring en acties.

5 opmerkingen:

"Geerts in Tenerife" zei

Hoi Wilco,

Goeie actie,zeker de moeite waard om te steunen.
Heel veel succes!

groetjes Renate

Marijke zei

Hoi Wilco,
geweldige actie....
we volgen je op de voet !

Anoniem zei

Hoi Wilco prima aktie,hoe vaak moet
jij die bult nu opfietsen,een keer
lijkt mij al een hele opgave.
Ik heb Gerrie Kneteman in het verleden meegeholpen[gedrukt]de berg op te komen.Een hele belevenis.Ik moet nog even uitvinden,hoe ik mijn bijdrage moet
overmaken.Wij wensen jouw en mede
sporters heel veel succes toe,met
deze geweldige aktie.
Anne en Jantje Veendam groetjes.

Wilco zei

Hoi Anne en Jantje,

We hebben als team van 8 personen afgesproken 24 x de berg te bedwingen. Dat betekent gemiddeld 3x per persoon. Daar waar iemand de 3x niet red zal een ander hier bokkie voor staan. Mooi dat jullie willen steunen. Via www.teamalpeduhis.com kun je doorklikkene kom je vanzelf bij mijn naam uit.
Groet
Wilco

Geerts en Co zei

Hej Wilco ik lees bij de donaties dat het je 6 keer!!!! is gelukt ?!!

Super gedaan :)

Nog sterke verhalen te vertellen ;)

http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/wielco/team/donaties.aspx