dinsdag 2 februari 2010

Noodweer op Tenerife.



Hierbij mij op Tenerife is het noodweer geweest.
Heel veel regen ook met onweer.
Stroomuitval,overstromingen,kapotte wegen.
Ook bij mij in het hotel overal water,zelfs het zwembad is overstroomt en al dat water kwam als een tsunami de receptie binnen!
Er zijn natuurlijk hier veel bergen en hellingen en al het water komt naar beneden.En een groot gedeelte liep zo het hotel binnen want wij zitten vlak bij de zee.
Ik heb een video overzicht gemaakt van wat beelden die ik zelf heb gemaakt en ook een paar beelden van de televisie.

liefs,Renate

4 opmerkingen:

Roelof E zei

Hoi Renate,

Pff dat is even wat anders dan de sneeuw en de gladheid waar wij het mee moeten doen.

Ik hoop voor je dat het weer snel weer opknapt.

Vandaag hier last van ijzel op de snelweg in Drenthe.

Groetjes

Unknown zei

Dag Renate,

Ik dacht dat het altijd mooi weer is op Tenerife.
Wat een water, wat zal dat een puinhoop achterlaten.
Alle hens aan dek met schoonmaken van het hotel zeker.
Sterkte er mee, en als ik ooit naar Tenerife ga neem ik laarzen en een paraplu mee.

Het Beste maar weer.

Willemijn zei

Jemig Renate, wat een shit-weer! Ik hoop voor je dat het van korte duur is en de zon gauw weer terug komt!?
Smok, Willemijn & co

"Geerts in Tenerife" zei

Hoi allemaal,

Bedankt voor de reactie.
Op het moment is het weer prachtig weer en schijnt de zon weer volop.
Wel zijn ze nog steeds bezig om de problemen die het water het veroorzaakt op te lossen.Maar gelukkig zijn er weinig ongelukken gebeurt alleen veel materiele schade.

groetjes,Renate