zondag 21 februari 2010

Jarig !


Henk gefeliciteerd!

9 opmerkingen:

willeke zei

Henk Gefeliciteerd met je verjaardag.een fijne dag toegewenst.ruud,willeke en benjamin

Anoniem zei

Henk. Gefeliciteerd met je 60e verjaardag en we hopen dat je een gezellige dag hebt en dat het met Hennie ook weer goed gaat!!!
Groetjes Kina en Wim.

Roelof E zei

Hoi Henk,

Van harte gefeliciteerd met je
60e verjaardag, ik zal er vanavond ééntje op drinken.

Hoe gaat het met Hennie? Ik hoop voor jullie dat het weer beter gaat

Groetjes Roelof

wilma. zei

Moi Henk.
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Bel zo nog ,tenminste als ik er tussen kom.
Liefs,
Nico, Wilma, Molin & Niels.
Er ligt hier alweer een dik pak sneeuw.

Annet zei

Hoi Henk;
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk hebben jullie
een leuke dag gehad.

Groetjes;
Ron, Annet, Iris en Simone

Marijke zei

Hallo Henk,
van harte gefeliciteerd,
liefs uit een Winters Westen.

Henk zei

Eindelijk 60. Van af dan mag je mee-praten. Bij deze dus. De getoonde clip moet je wel laten uitspelen!-dwarsfluit) De LP waarop deze muziek staat is van 1964. (count them). De hoes (een surrealistische, psychedelische, moeilijk woord, afbeelding) is door Wilma in schaal van 1 op 10 geschilderd achter de kaptafel. Deze kaptafel stond in de slaapkamer (lekker warm) boven de woonkamer van fam Geerts. Wim en Anne hebben er voor wel heel wat bryle creme door het haar geklaaid. En de dames het haar in de kroes gezet.
Maar nu terug naar de hoes en de LP. In 1968 woonde ik aan de Helperwestsingel in Groniningen. Indertijd werd ik bestolen door C.J. en D.L. Tante Hennie heeft ze toen nog overlopen. Maar ja, ik was mijn platen en kleding kwijt. De daders zijn inmiddels overleden.

Roelof B zei

Beste Henk,
Bij deze nog de hartelijke felicitaties van ons allemaal.
Wel wat laat, maar niet minder gemeend!
Ik kan me de schilderingen achter de kaptafel nog wel herinneren!
Waar blijft de tijd!
Hoe gaat het met het Tjoepen?
Lukt het een beetje?

We horen het wel.

Groet,

Roelof, Renate, Remco en Marlies

Anoniem zei

Ah Enderik..

Sorry; ik ben je helemaal vergeten.
(had mij pc niet eerder opgestart)

Bij deze dus, van harte.

groetjes van Chieltje