zondag 26 juli 2009

Tussenstand Geerts F1 Team.




De strijd aan de top is heftig:
Walter ligt met een neusvleugellengte voor op Go-Alonso.

Tabakboelens, volgt hen nipt op de voet.
Daar had ik, gezien de zware sponsering door de tabakindustrie,
grotere verwachtingen van.

FC Loosertje zit niet ver achter de top 3, maar zo win je geen prijzen.
Doet dan in ieder geval zijn naam eer aan.

Burning Rubber is coming on strong. Wie zou dat zijn?
Er zit in ieder geval een luchtje aan.

Natie sprokkelt rustig maar zeker de puntjes bij elkaar en volgt op wat meer afstand.
Wie de langste adem heeft, daar komt het uiteindelijk op aan.

Het seizoen is lang en er kan nog van alles gebeuren.
Maar niet voor Scheurijzer,
die heeft er bij de start al de brui aan gegeven.
Een scheur in zijn motorblok misschien?

Met spanning kijk ik uit naar de rest van het seizoen: Gaat de Spaanse furie het talent uit Noord Holland voorbij of steekt de tabakshandel er een shaggie tussen?
Ik blijf het voor u volgen.

De Razende Reporter.

2 opmerkingen:

tabakboelens zei

In ieder gevalheb ik er nog geen tabak van!
Een wervelende collum van onze spraakmakende reporter!
Bedankt.
En de strijd, die wokert voort, het wordt nog spannend!

"Geerts in Tenerife" zei

Goed verslag razende reporter! ;)
Het seizoen is nog lang,
dus ik ga proberen om nog meer in te lopen op WALTER of zelfs te winnen :)

groetjes ,GO-ALONSO (Renate)