woensdag 1 juli 2009

Jarig !


Gert Jan gefeliciteerd!

8 opmerkingen:

wilma zei

gut Gert keur'l cool muziekje.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
zoen,
Nico,Wilma,Molin & Niels.
Komen jullie ook op de familie/visdag ?

Anoniem zei

Gert Jan,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag.Profiteer van het mooie weer.
tante Kina en oom Wim.

"Geerts in Tenerife" zei

Hi Gert-Jan

I wish you a very happy birthday
en nog heel veel jaren erbij :D
Heel veel plezier vandaag.

groetjes,Renate

willeke zei

GertJan gefeliciteerd met je verjaardag.we nemen er een op vanavond .ruud,benjamin en willeke

Marijke zei

Ha die Gert Jan!
Van harte gefeliciteerd,
liefs en de groeten aan de rest van de familie.
dikke verjaardags smok!

Roelof E zei

oeps een dag te laat.....

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Gert Jan.

En heb je een mooie dag gehad?

Groetjes uut n zomers Ruinerwold
Roelof

Cabouter zei

21 dagen te laat, a big discrase(hoe schrijf ik dat eigenlijk), but never the less alsnog een hele dikke kus van de meisjes uit Kolhorn, alle 3. By the way een apart menneke die van de muziek.haha, heeft echt last van zijn zij.

Gert-Jan zei

En dan weer een maand later - bedankt allemaal lieve familie!!!! Voor jullie felicitaties, etc. Doe ik toch nog maar even anders krijg ik het er aanstaande zondag (visdag) weer over ... Wel ben ik benieuwd naar de aanleiding van deze video op mijn verjaardag?! GJ