donderdag 17 juli 2008

VisQuizz 5.Deel 2


Familie,

Hierbij het 2e deel van de nieuwe vis-quizz.
20 foto's; foto's 1 t/m 10 en 11t/m 20.
Elke foto uit de serie van de eerste 10 hoort bij een foto uit de serie 11 t/m 20.
Aan jullie de taak "uit te vissen" welke foto bij welke foto hoort.
Soms kan het cryptisch bedoeld zijn, het kan slaan op een persoon, een plaats, een uitslag, of een bijzondere gebeurtenis op een visdag.
Zowel de oplossing van de cartoon als deze foto-visquizz, kunnen nu hier op het Blog geplaatst worden.
Ook als het niet duidelijk is, kun je reageren.
Succes.

Geerts-Vis-Quizz-Master.

Een tip; klik op view all images ;voor grote foto's.

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi quizz master,
Het loopt nog geen storm met de reactie op quizz 5.Wat is dit mensen.Moeilijkheidsgraad of tactiek.Het is inderdaad niet makkelijk.Ik kom er ook niet helemaal uit.Toch doe ik een poging voor alleen deel 2 Deel 1 komt later tactiek? Hopenlijk volgen de anderen.
Hier mijn gedeeltelijke oplossing
1+11 2+12 3+13,14,17
4 ? 5+15 6+20
7+19 8+18 9 ?
10+16
Met foto 4 en 9 kan ik echt geen kant op.Hopenlijk is dit een begin voor de rest.Succes Anne

Anoniem zei

Thanks for your votes Veendam!

't Is een pittige quizz deze keer, dan moet ik erkennen.
Ik heb echter wel al aan het verzoek van Anne voldaan; enkele vragen zijn tot stand gekomen via informatie van familieleden.
Ik kom hier op terug als de uitslag bekend wordt gemaakt

Anne, nog even over je oplossing:
1=11
2=12
3=13
4=??
5=15
6=20
7=19
8=18
9=??
10=16

Zo had je het in gedachten toch?
Wil je niet een gokje plaatsen bij vraag 4 en 9.(14 en 17 staan nog open)
Misschien gok je goed, je weet het niet.

Meedoen mensen, de kans om te winnen is groot deze keer.
Enkele familieleden zijn op vakantie, die doen dus niet mee.
En een gokje wagen kan altijd, want ik heb hier nog hele mooie priezen staan.
KOM OP!

Anoniem zei

Hoi Roelof er is inderdaad iets fout gegaan correctie als volgt.
3+17 9+14 4+13

Ben toch nog de eerste dus heeft geen invloed over het verdere verloop van de quizz.
Bedankt Anne.

Anoniem zei

Ok Anne, staat genoteerd!

Anoniem zei

Deel 1:
1=Egbert
2=Ruud
3=Geert
4=Walter
5=Roelof G.
6=Ron Viola
7=Opa Geerts
8=Lofje

Deel 2:
1 + 14, 2 + 11, 3 + 13, 4 + 17
5 + 15, 6 + 16, 7 + 20, 8 + 18
9 + 19, 10 + 12

Anoniem zei

Ook Hentie hartelijk dank voor je points.
Please i receive vote's au Enkie, Wim (are you there), Ruud et Will.
Also Nico (go for the big price)
Le kenner Ron (ici France), and Geert just arrive from Norway.
Tenerife are you on line??

Anoniem zei

Hej Hennie,

Cartoon nr 8 Lofje???
Dat meen je toch niet!
Zie je echt gelijkenis????
Zal dadelijk Renate vragen, wist niet dat ik zo knap ben (was)

Anoniem zei

Moie goeje dag eemn. Dat er een hoop halve zooln in de familie zit wis ik wol maar dat ze ok nog tot striphelden oetgruit bint geit mij boven het verstand. Mien oplossing van deel 1:
Walter - 1
Ruud - 2
Geert P- 3
Egbert - 4
Roelof G-5
Ron -6
Jan R -7
Robert -8


Deel 2:
1 en 14
2 en 11
3 en 13
4 en 16
5 en 15
6 en 17
7 en 20
8 en 18
9 en 19
10 en 12

Deze kwis was te makkelk Lofje

Anoniem zei

Is dat zo Henkie?????
Dan laten we deze quizz nog een weekje staan om de spanning erin te houden.
Deze Quizz sluit dan maandag 28 Juli as, en dinsdag zal de uitslag bekend worden gemaakt.
Dus familie, nog een week de tijd om mee te doen.

"Geerts in Tenerife" zei

Here the votes from Tenerife,ha,ha.
Ik heb heel weinig tijd gehad om er over na te denken maar wil toch een gokje wagen........

DEEL 1:
1)Walter
2)Ruud
3)oom Jan R
4)oom Egbert
5)oom Roelof
6)Robert
7)Stefan
8)Kelly(de hond van oom Jan & tante Roel,of doet die niet mee??ha,ha.)

DEEL2:
1-11, 2-12, 3-17, 4-14, 5-20, 6-18, 7-19, 8-15, 9-16, 20-13

Anoniem zei

Hoi Roelof
Hierbij de oplossing van deel 1 van de visquizz,dit is echt puur gokken.
1= Henk
2= Ruud
3= Geert P
4= Walter
5= Gert Jan
6= Ron
7= Jan R
8= Boelie
Hopelijk zitten er een paar goede bij.Jammer dat er deze keer weinig
respons was.Oorzaak vakanties? Hopen op betere tijden.Groetjes ANNE

Anoniem zei

Ik denk inderdaad dat de vakanties een rol spelen in deze quizz Anne.
Wim zal het zeker druk hebben met De Sivo en wellicht met De Zuidenveld welke nu gehouden wordt.

Nog een paar nachtjes slapen en dan weten wie de glorieuze winnaar is van deze Vis-Quizz!

- Hennie, wil je nog iets veranderen aan de uitslag? -

- En Henkie........ Weet je 't zeker dat dit de juiste uitslag is?
Of heb je misschien nog een fenominale aktie in gedachten? -

- Renate en Anne, willen jullie nog corrigeren? -

Nog even, en dan weten we hoe deze raadselachtige quizz in elkaar steekt!

Graag tot dan.

Anoniem zei

Bij nader inzien (voortschrijdend inzicht) reken ik de hond Kellie toch tot een volwaardig FAMILIElid Derhalve verander ik nr. 8 waar ik zei Robert in Kellie de Hond.

Anoniem zei

Kijk Henk, dat bedoel ik nu;
Met wat inzicht en denken komen we een end!
Immers zijn de striphelden getekend door Stephan die toen 10 jaar was. (waar blijft de tijd)
Dus deelenemers kijk eens door de ogen van een 10 jarige!
En hoe zagen deze striphelden er in 1993 uit toen?
In ieder geval 15 jaar jonger dan nu!

Anoniem zei

Hoi ROELOF
Nog een paar correcties m.z.t.a.v de cartoons.
1=Walter i.p.v Henk
4=Wilco i.p.v Walter
8=Kelly de hond van Jan en Roel i.p.v Boelie.
Bedankt Anne.

Anoniem zei

Net terug van vakantie maar toch op de valreep nog de antwoorden vanuit ons mooie dorpje Gieten!

deel 1 :

1 = Walter
2 = oma Roel
3 = opa Jan
4 = Anne
5 = Ruud
6 = Robert
7 = Geert P
8 = Una




deel 2 :

1 =11
2 =12
3 =19
4 =17
5 =15
6 =18
7 =16
8 =13
9 =14
10 =20

Nou het beste moar weer.
Hé Lofje... binnen kort keertje vissen ja???? Wees gegroet.

Anoniem zei

Hej Lofje.
Bij deze mijn oplossing:
Deel 1 ;
1, Walter
2, Roelie R.
3, Jan R.
4, Henk
5, Ruud
6, Robert
7, Geert P.
8, Una de hond.

Deel 2 :
1 = 11
2 = 12
3 = 17
4 = 19
5 = 15
6 = 18
7 = 16
8 = 13
9 = 14
10= 20

Hopelijk mag ik nog meedoen, heb de vorige helaas gemist.
We zijn net terug uit Sverige ,dus ik heb de vorige oplossingen van de andere kandidaten niet bestudeerd en geef 'spontaan'een oplossing,zonder veel denkwerk verricht te hebben.
Wel wil ik nog ff een groot compliment geven aan de maker van de geweldige tekeningen, Stephan dus. Maar ook aan de quizmaster voor de moeilijke vragen.
Succes met de beoordeling, een hele klus !

Anoniem zei

Jeemie Gieten, ik had alles al klaar mbt de uitslag!
Maar eerlijk is eerlijk, jullie zijn nog op tijd.
Hebben jullie echt niet gespiekt?
(je mag niet afkijken van elkaar hoor)

Morgen weten we het,
Wie.......????