dinsdag 29 juli 2008

VisQuizz 5: deel 1 de Cartoon; de oplossing!


Familie,

Een quizz deze keer, bestaande uit 2 delen.
Zowel de cartoonquizz als de fotoquizz leverde niet veel goede oplossingen op!
Moeilijk????
De fotoquizz is samengesteld door de info van Roelof Geerts, zoals hij informatie vermeldde op de uitslaglijsten, door Anne die mij een paar A4-tjes schreef met zijn herinneringen, en door Henk middels de mail.
Bedankt!!
Tot gisteravond had ik de uitslag al klaar en zou ik deze zo op het Blog kunnen plaatsen.
Totdat er nog 2 deelnames binnen kwamen van Nico en Wilma.
Eigenlijk is de cartoon-quizz doorslaggevend geweest voor de einduitslag.
De top 3 hebben allen 4 foto's juist geraden.
De uitslag is derhalve:

plaats 3: Henk met 6 punten

En een gedeelde 1e plaats met 8 punten:

Nico en Wilma!

Gefeliciteerd mensen.

Loting heeft bepaald dat de uiteindelijke winnaar is geworden:


WILMA!!!!

Van harte met deze puike prestatie als niet visser zijnde, knap hoor!

Wilma, aan jou nu de eer een envelop te kiezen tussen nummer 1 en 50.
Welke envelop wordt het???

Alle deelnemers weer bedankt en heel graag tot de volgende Visquizz waarin niet alleen de vissers een hoofrol zullen spelen!

Uw Geerts-Vis-Quizz-Master

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wilma gefeliciteerd !

Maar eh, Lofje, wat is nou de oplossing van deel 2 ?
Of zie ik iets over het hoofd ??

Anoniem zei

Inmiddels staat de oplossing erop.

Anoniem zei

Nog even over de Cartoon,
Una Renken is Una de hond van Caroline destijds.
Volgens mij heeft Marijke nog wel een foto van "een" Una.
Het is een ras met zo'n moeilijke naam, hoe heeft ie ook alweer Marijke?

Marijke zei

Oh ja Una zo'n liefie...
was een Alaskan Malamute.

Anoniem zei

Dank voor de sportieve felicitatie Hennie ! En met jullie welnemen spring ik nu even een gat in de lucht ! Yo man, cool !
Lofje, heel graag numero 11, omdat mijn moeder 11 augustus jarig is en ze dan altijd heel blij was als iedereen gezond en veilig weer thuis was na de vakantie.
Dank & liefs.

Anoniem zei

Wilma,11 is een goed nummer.
Je hebt echt "een te gekke" pries gewonnen.

Een DIGITALE sleutelhanger.
Een waanzinnig mooi speeltje.
Ik heb voor jou al enkele foto's erop gezet, waar oa Mam (Oma) ook op staat en natuurlijk je eega.

Gefeliciteerd en tot de volgende Quizz.

Marijke zei

Van harte Wilma!

Anoniem zei

Mijn dag kan niet meer stuk mensen, hartelijk bedankt en natuurlijk roep ik iedereen op om weer mee te doen aan de volgende quiz ......en sorry voor de mensen die nipt hebben verloren. Volgende keer jullie weer.
Liefs.

Roelof E zei

Gefeliciteerd Wilma,

Top gedaan hoor.

groetjes
Roelof

Anoniem zei

Wilma proficiat met je eerste prijs.
Weinig goede antwoorden deze quizz moeilijk maar wel leuk hulde aan de quizz-master.Op naar de volgende allemaal mee doen.
Groetjes Anne.

Anoniem zei

De prijs ontvangen,waarvoor hartelijk bedankt quizzmaster !