dinsdag 15 juli 2008

VisQuizz 4. De uitslag!


Een spannende Quizz deze keer, de verschillen zijn minimaal!

Anne constateerde al dat sommige mensen hun eigen petje niet herkenden, ik denk dat Anne doelde oa op foto 15, Miss-Vis Renate Geerts.

Tevens moeten we Anne in de gaten houden met de viswedstrijd dit jaar, want hij is in topvorm.

De kenner uit Emmen, Ron, herstelde zich nog net mbt foto 12, dat dit Roelof B. zou moeten zijn.
Dat is ook zo, alleen won hij toen wel de viswedstrijd, ondanks de schutkleur, en inderdaad in zijn betere jaren.
Maar wie weet dit jaar.......

Knelpunten zijn verder foto 23, die niemand juist geraden heeft; Roelof Geerts.
Foto's 12, 19, 20, en 23 blijken ook lastige obstakels te zijn!

De toppers van quizz 4 zijn deze keer:

Nieuwkomer Willeke met 18 punten, Hennie met 18 punten(ik heb me 1 punt verteld Hennie, sorry) en Henk met 18 punten!
Ron is tweede geworden met slechts 1 punt meer, dus 19 punten!

And the winner off The Geerts-Vis-Quizz 4 is..............

ANNE !!!!!!!!!!!!!

Met 21 punten

Goed gedaan Anne, gefeliciteerd.
Foto 12 is niet Ruud, maar Roelof B
Foto 19 is niet Wilco maar Roelof B.
Foto 20 is niet Roelof G. maar ook Roelof B.
En 23 dus (Roelof G.)

Om de vis-quizz populair te houden, oa voor de niet vissers, zal er zo nu en dan een fotoquizz geplaatst worden
met de fans van de heren vissers (dames, kinderen) en het apres-ski gebeuren van de visdag!
Maar ook andere suggesties zijn welkom, ik hoor graag van jullie!

Nu de envelop Anne.
Welk nummer wordt het deze keer?
Of ga je voor het assortiment Fishermansfriend in diverse smaken?
Ik hoor het wel.

Groeten van Uw Geerts-Vis-Quizz-Master,

Ps:

Het doet de Quiz-Master goed te horen dat er zo hartstochtelijk wordt meegedaan.
Videobanden worden bekeken, fotoalbums worden nagezien tot diep in de nacht!
(02.30 uur Ron en Annet, klasse hoor)

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Anne van harte gefeliciteerd met je 1e prijs. Ook de quizz-master gefeliciteerd met het grote aantal deelne(e)m(st)ers. Het is trouwens wel een beetje een one-man show geworden Roelof, of had jij zoveel petten? Grapje!!!
Wim.

Anoniem zei

Ja, klopt Wim.
Vooral de eerste jaren had ik elk jaar een andere pet!
Die pet(ten) kwam(en) dus goed van pas.
En net wat je zegt..... 'k sta er vaak op, bewust om de deelnemers- en deelneemsters een beetje te misleiden!

Anoniem zei

Ook van mijn kant nu een rectificatie:

Hennie, je hebt wel degelijk 19 punten!
Ik ben de 2 correcties van je vergeten die je daarna geplaatst hebt, en foto 17 is juist.
Dus toch nog een gedeelde 2e plek!

Anoniem zei

oom anne gefeliciteerd.

Anoniem zei

Wat trouwens opvalt is dat sommige vissers (bijna) nooit een pet oid ophebben bij de viswedstrijd.
Zo kon ik eigenlijk geen pet vinden van oa Wim en Henk!
Kan dat kloppen??

Annet zei

Anne; gefeliciteerd met het behalen van de 1e prijs. Knap werk hoor!

Anoniem zei

Vis-quizz-master.

Ik zou het op prijs stellen dat je bij een volgende kwisronde geen mededelingen doet betreffende de tussenstand. Aanmoedigen is prima!
Anne, goed gedaan man; je herkende in elk geval je eigen pet ook!

Anoniem zei

Dank voor je tip Hennie, dat gaat helemaal goed komen.
Meer vragen/opmerkingen ed?
Laat het weten!

"Geerts in Tenerife" zei

hoi,

Tuurlijk had ik mezelf wel herkend,dat was een afleidingsmanouvre..............
ha,ha,ha,NIET DUS!ha,ha.Echt niet gezien dat kwam door die gigantische bril denk ik!ha,ha.

Anoniem zei

Hoi allemaal.
Bedankt voor de vele felicitaties .Ja een echte vis dag kenner versla je niet zomaar.
Roelof je had er weer veel werk in gestoken prachtig,maar je hebt ook veel respons ga zo door.
Roelof het lijkt mij leuk voor een volgende quizz elke deelnemer zelf een vraag te laten bedenken over de Roelof Geerts visdag hij\zij weetwel een goede vraag te bedenken,die hem/haar heeft aangespoken.Iedereen moet dan de vraag aan jouw doorgeven.Denk er maar eens over.
De nieuwe strip figuren quizz is voor mij ada cadabra? Mij eerste prijs no is 32 Veel succes verder Groetjes Anne

Anoniem zei

Dank voor je rectie Anne.

Iedereen die een vraag kan bedenken voor de quizz, of een foto, of wat dan ook, gelieve deze te mailen naar:

boelens01@planet.nl

Ik moet de geluksenveloppen nog even opzoeken, ik kom daar vandaag nog op terug!
Tot dan.

Anoniem zei

Anne, het is een leuke prijs:
Een Readshop verrassingspakket!
Van Harte.
Vrijdag heb je'm in de bus.

Graag weer tor de volgende
Geerts-Vis-Quizzzzzz