maandag 7 juli 2008

Oostermoer in Gieten in 1982.


Hi familie,

Wat gescande dia's van de Oostermoer in Gieten in 1982.
Er zijn ook nog opnames van de Stationsstraat.

Tja. Ik weet niet waarom dat Oostermoer heet.
In Odoorn heb je ook zoiets, en dat heet dan Zuidenveld.
Het heeft iets met landbouw te maken. Misschien dat Wim dat weet. Om de 5 jaar is er dan zo'n lichtroute.

Ik weet nog wel dat ik met Wilma achterop de solex de route volgden in 1982.
Zeer spijtig daar geen opname van is... Nico begierde zich toen, want ik had zo'n maf helmpie op.
Wellicht geneerde ik me te veel om mezelf op de foto te zetten.
Zij woonden nl. toen in Stadskanaal, en met de Solex toen naar Gieten.
Van Odoorn heb ik ook nog opnames. Die zet ik er hier na wel op.

Groetjes;

Boelie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mooie foto's doedie jongen, vooral de laatste met die koppies achter en voor het raam.
maar een solex heb ik nooit gehad hoor, het was een echte knallert=brommert.
evenzogoed was het een zeer spannende rit en het willempiehelmpje herinner ik mij nog als de dag van gisteren!!

Marijke zei

inderdaad die met de koppies achter het raam is errug leuk!
En jawel Boelie Hitchcock himself aan de rechterzijde!