dinsdag 20 mei 2008

Zussendag Odoorn.


Hallo familie,
ga er even voor zitten hier zijn ze de foto's van de zussendag ditmaal in Odoorn.
Een heerlijke dag beetje fris af en toe.....kijk maar!
groetjes Roelie.

MEIDENDAG 2009 op : 17 mei te GIETEN


Nieuwe gebruiksaanwijzing voor de slides;
na een poosje verschijnt er een gele pijl op de slide,
deze kun je verwijderen door rechtsboven een nog net zichtbaar kruisje weg te klikken!

Klik op de speaker om het geluid aan/uit te zetten,
klik op het kruisje en de youtubeclip wordt kleiner.

9 opmerkingen:

Roelof E zei

Hall familie,

Wat een mooie foto's.
Zou je ze op een cd'tje willen zetten dan kan ik ze voor mijn moeder laten afdrukken...

Groetjes uit het altijd gezellige Ruinerwold

Marijke zei

Hallo Roelof,
ja hoor dat wil ik wel doen!
Je kunt het ook zelf proberen,
stap 1:
klik op view images,zo kom je in het fotoalbum.
stap2:
klik op de foto die je wilt opslaan,
de foto word dan groter.
stap 3:
sla de foto op op je p.c.
stap4: ga naar de volgende foto enz.
succes allemaal.
groetjes!

Anoniem zei

Prachtige reportage Roelie !
Niks meer toevoegen. Volgend jaar MEIDENDAG 2009 op : 17 mei te GIETEN , bij mij dus.
Kus, Wilma.

Geerts en Co zei

Oh ja,
je kunt de slide ook groot bekijken
als je eenmaal in het fotoalbum zit klik je rechtsboven op original view.

Anoniem zei

mooie fotos tante roel.ik zal die van kelly er ook ff opzetten.

Geerts en Co zei

Nog een p.s.
voor het beste resultaat zou je de originele foto's moeten hebben.
Ik weet niet hoe deze foto's er op papier uit zien.

Marijke zei

Echt een super reportage......
en ook de teksten zijn geweldig!:)

Vraagje ... Jantje hoe fris was het zwemwater?

Heee Jantemarieke een beugeltje?
Hoe lang moet zoiets?

Renate alles goed afgelopen met die ezel....ik bedoel met jou natuurlijk!!

"Geerts in Tenerife" zei

mooie foto´s hoor.
zo te zien was het wer heel gezellig.

liefs,Renate

Jante Marieke zei

Met dank aan Bonny Huf onze hoffotografe. Gezellige dag.
Hoop dat de beugel er over een maandje of 5 wel uit is!