dinsdag 27 mei 2008

Nieuw!!!!!


Binnenkort de eerste aflevering van:
De Geerts Vis Quizz.
Alles over de Roelof Geerts Visbokaal

Een rubriek voor en door de sportvissers binnen onze familie.

Tips en trucks zijn voor deze rubriek van harte welkom.
Ook foto's, herinneringen, verhalen, kortom alles wat met vissen te maken heeft:

Mail ze naar mij of Marijke, en we zullen er iets moois van maken.

Een vraagje van mijn kant:
"Wordt er al getraind voor de eerstvolgende viswedstrijd???"
Nico, ben jij al aan het oefenen, en Ron hoe zit het met jou?En Henk ben jij al al aan het oefenen?
Anne is vast al aan de waterkant te vinden, maar Wim dan???
En Ruud of onze winaar van vorig jaar Walter?
Geert, heb jij nog iets in petto?
Laat het weten.
Tot spoedig,
Roelof.

Nieuwe gebruiksaanwijzing voor de slides;
na een poosje verschijnt er een gele pijl op de slide,
deze kun je verwijderen door rechtsboven een nog net zichtbaar kruisje weg te klikken!

Klik op de speaker om het geluid aan/uit te zetten,
klik op het kruisje en de youtubeclip wordt kleiner.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Nee Roelof, ik ben nog niet aan het vissen. Ik heb het te druk met de voorbereiding voor de visdag 2008.
De verantwoording om er een succes van te maken ligt mij zwaar op het gemoed. Maar ja, adeldom verplicht.
Heb een puik viswaterje op het oog,
wel zware stokken nodig ivm met de grote vissen die er zwemmen.
Nou ik ga weer aan het werk, vergunningen regelen en zo.

Anoniem zei

Hej KAMPIOENTJE,

Nou, dat beloofd wat te worden.
We zien er naar uit natuurlijk.
Dus zware stokken!?
Volgens mij zie ik Nico aan al aan het brainstormen, ik denk dat ik hem morgen maar eens ga bellen om te vragen hoe de vlag er bij hangt.
Ook andere vissers kunnen binnenkort een telefoontje verwachten, immers willen we graag weten hoe top-fit iedereen is.
Ik laat het jullie weten.

Groet van Uw Geerts Viss-Kwizz verslaggever life vanuut MMMM

Anoniem zei

Wel zwaar op het oog zeker?
Dat puike viswatertje?
Sorry Walter,grapje.