donderdag 15 mei 2008

Zussendag Zondag 18 Mei.


Hallo meiden,
hier alvast een bericht over de meidendag,de echte uitnodigingen verstuur ik dan later wel.
Zondag 18 mei om half elf staat de koffie klaar aan de Nijkampenweg 16 te Odoorn.
Graag een belletje of een e-mail zenden aan mijn adres als je niet meegaat,
dit om een en ander te kunnen bespreken.
Groetjes,
Kina.

Nieuwe gebruiksaanwijzing voor de slides;
na een poosje verschijnt er een gele pijl op de slide,
deze kun je verwijderen door rechtsboven een nog net zichtbaar kruisje weg te klikken!

10 opmerkingen:

Marijke zei

Hallo Kina,
de meiden uit Noord Holland hebben er nu al zin in!
Met hoeveel meisjes we komen hoor je zo spoedig mogelijk.
We trekken even de agenda's om een en
te regelen.
lieve groeten,
de meiden uit Noord Holland.

Anoniem zei

We hebben er weer zin in Kina.
Ga je al een tipje van de sluier oplichten of blijft alles strikt geheim ?
Liefs.

Anoniem zei

Hallo Tante Kina,

Bij deze moet ik met pijn in mijn hart afzeggen voor de leukste dag van het jaar.
Wilco zijn vader wordt die dag 65 jaar en geeft een feestje.
veel plezier de 18de.

Dikke kus voor iedereen
Karin

Marijke zei

Hallo Kina,
Caroline en Marijke gaan deze dag een tourtje maken met pap.
Roel,Willeke en Kelly zullen wel van de partij zijn.
Wij wensen jullie veel plezier en hopen op veel foto's!
Ook van ons dikke kus allemaal!

"Geerts in Tenerife" zei

hoi tante kina,

Toch nog nog even via de site ook al had ik je al laten weten dat ik helaas niet kan komen.Veel plezier allemaal de 18de en ik hoop ook veel foto´s te zien op geerts&co.

p.s:ik vond het heel leuk (bijna) iedereen even te zien op oom Wim zijn verjaardag.

liefs,Renate

Geerts en Co zei

Renate weet je ook wanneer je volgend jaar in Nederland komt?
Misschien leuk i.v.m. planning van de Zussendag 2009!?

Anoniem zei

Dat vind ik nou en heel goed idee, lijkt me erg gezellig om Renaat er bij te hebben, zingen we nog gezellig een lied!! Ik stem voor! (ps. Moet je eigenlijk ook mijn dochter komen bekijken, het is zo'n snoepie).

"Geerts in Tenerife" zei

hey Marijke en Carolien en de rest natuurlijk :),

inderdaad dat zou heel gezellig zijn als ik ook mee kon naar de meidendag 2009!
maar helaas kan ik nu nog niet zeggen wanneer ik vakantie heb (kan krijgen) volgend jaar.misschien dat ik rond februari/maart 2009 meer kan zeggen.maar dat weet ik ook niet zeker.
WAAROM DOEN WE HET NIET GEWOON OP TENERIFE!!hahaha.

p.s:Carolien, Linn is echt een snoepie!!en ik zou haar graag willen zien.

liefs,Renate

Marijke zei

Hoi Renate,
ook een leuk idee;volgend jaar op Tenerife!
De organisator van volgend jaar is nog niet bekend dus er kan nog heel veel!
groetjes
uit een regenachtig Den Helder

Anoniem zei

Dames,

Heel veel plezier morgen, het lijkt droog te worden dus zal het een feestelijke dag worden.

Hebben wij mannen morgen het rijk eens alleen; dat wordt dus genieten van lekker eten en drinken.
Doe morgen maar rustig aan dames, we zullen er ook een genoeglijke dag van maken.

Roelof, Ron, Remco, Iris, Simone en Marlies