donderdag 10 april 2008

't Is hier fantastisch!


Hoi familie,
Hier even een berichtje met beloofde foto´s van de vakantiegangers uit Tenerife.
Het is vandaag alweer de laatste dag.
Morgenvroeg om 07.00 uur gaan we naar het vliegveld.Maar goed daar willen we nu nog niet aan denken,ha,ha.
We hebben het heel gezellig gehad en mooi weer,het was te warm om lang in de zon te zitten,dus ga maar na.........
pap heeft niet veel gevist want op de dagen dat ie er zin in had was er net veel wind.
We hebben ook nog gebarbecued met mijn collega´s.
Wilma en Jose hebben we ook een paar keer gezien en het was heel gezellig.
Even ter verklaring:Wilma is Wilma Nijhof,dochter van Harm Nijhof en dus de nicht van mijn pap ,die is dus getrouwd met Jose en ze wonen hier al jaren op Tenerife.Ik stuur ook een foto mee van hun samen met mijn pap en mam.

Goed dit was het even weer voor nu.
liefs,oom Anne,tante Jantje en Renate

klik op de speaker om het geluid aan/uit te zetten,
Klik op het kruisje en de youtubeclip wordt kleiner.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat ziet er erg gezellig uit zeg! Een goed vakantieadresje zo te zien en iedereen weer lekker bijgetankt?
Lieve groeten uit Kolhorn.

Anoniem zei

zou ik zeggen cabouter ,waneer schikt het.

Anoniem zei

Leuke sfeerfoto's.
Als je dit zo ziet dan beginnen de vakantiekriebels al te komen.
En Anne en Jantje, we hopen dat jullie een goede thuisreis hebben gehad,

Groetjes van Roelof, Renate, Remco en Marlies

Marijke zei

Ziet er goed uit!
Hier is het nog ruiten krabben
's morgens!