dinsdag 8 april 2008

Jarig !


Roelof van harte!

10 opmerkingen:

Marijke zei

Hej Roelof,
van harte gefeliciteerd !
We drinken er eentje op ..proost!

Anoniem zei

Roelof van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van.Kina en Wim.

Anoniem zei

Hoi Roelof
Proficiat!! En nog vele jaren enne ook proost!
Groeten uit kolhorn

Annet zei

Ha Loffie:
Van harte geleficiteerd met je verjaardag. Feest hebben we al gehad, maar zal er toch nóg 1 op drinken (of 2).
Ron, Annet, Iris en Simone

Anoniem zei

Hej lofje ,gefeliciteerd man en nog vele jaren toegewenst we nemen er een op straks dikke kus .ruud willeke kelly en benjamin

Roelof E zei

heee naamgenoot,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!Proost...

ook de felicitatie's van oom Jan en tante Willy

maak er nog een mooie avond van, ik zal er één op nemen....

Grotn uut 'T Wold

Anoniem zei

Ha Loffie;
Het is nog net geen 00h, dus ik ben op tijd, ook al heb ik je al 's middags gefeliciteerd met het gebruikelijke geouwehoer.
Ik heb al één genomen in de Bras; ben net terug.
Grout'n

Chieltje

Anoniem zei

Dank alllen voor de welgemeende felicitaties.
Hoewel al 46 nu, voel ik me nog 20, dus wat dat betreft!
(Of ik er ook zo uitzie laat ik graag aan anderen over)

Groetjes,
Roelof

Anoniem zei

Roelof jongen : nog HARTELIJK GEFELICITEERD met je verjaardag !!!!!!
We zaten een weekje zonder internet èn telefoon,maar dàtis lastig. Afijn we zijn weer present,ook al moet ik nog even flink de handen uit de mouwen steken bij de V.V. Gieten.
Smok van Nico, Wilma, Molin (zit nu in Londen) & Niels.

"Geerts in Tenerife" zei

He Roelof,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Beter laat dan nooit.(sorry voor de vertraging)

groetjes vanuit Tenerife van oom Anne,tante Jantje en nichtje Renate