donderdag 10 april 2008

Vanavond op RTV Drenthe!


Hej familie,
druk,druk,druk!!!!
Ik vroeg me al af hoe ik iedereen nog kon bereiken,want we hadden een week geen internet en telefoon,nog steeds geen telefoon trouwens.
Toen werd ik nog behoorlijk ziek, naar de dokter met bijna longontsteking en nu kom ik tijd te kort,want ik heb nog 2 dagen & nachten om alles af te krijgen.
En verder heb ik zowat het hele plafond in de kantine beschilderd met kramp in de oren.
Donderdagavond om 20 voor 7 komt er op TV Drenthe een stukje film vanaf het voetbalveld in Gieten.
En ja, ik kom er ook nog in voor! We verwachtten een cameraploeg van 10 man sterk, maar het was slechts 1 man.
Nou ja, wordt vervolgd.
Ga naar rtvdrenthe.nl, klik op uitzending gemist, klik daarna het programma aan "Bartissimo" en de datum van uitzending 10 April.
Liefs, Wilma.

klik hier voor RTV Drenthe

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarschijnlijk leef ik door de spanning voor dit project en de gezondheidsrisico's van deze klus jaren korter, maar de adrenaline komt me uit de oren,zo leuk is het wel!!
Dus komt allen mensen, laat ons weer eens juichen en strijden voor ROOD-WIT.
Je merkt het : ik ben al dusdanig aangetast door de verf ,dat ik niet meer normaal kan denken.

Roelof E zei

hoi wilma,

ik zal kijken hoor. Oh ja er is ook iemand uit Ruinerwold, die exposeert. Veel succes en zoals gezegd ik zal kijken hoor.

Ennuh beterschap.....

Anoniem zei

zag er goed uit wilma jammer dat het nog niet af was.maar dat komt wel goed .jij kwam ook goed over hoor wat een knape tante

Jante Marieke zei

Ik heb het gezien, leuk!

Anoniem zei

Nee man;
ik niet, ben het compleet vergeten;
he jammer. Kun je het nog zien op hun site? (uitzending gemist of zo?)

Groetkes,

Boelie

Geerts en Co zei

Ik ga het voor je opzoeken Boelie!

Anoniem zei

Ha die Lille,

Tjonge je was wel prominent in beeld zeg!
Leuke reportage.
Klopt het dat we Nico ook nog zagen in het filmpje?
Met het sjouwen en plaatsen van borden?

Het weer lijkt goed te zijn, we hopen dat je een mooie dag hebt!
Veel liefs van Renate, Roelof, Remco en Marlies

Geerts en Co zei

Ik kan geen goede link vinden .
Heeft iemand een tip?

Anoniem zei

Ga naar rtvdrenthe.nl, klik op uitzending gemist, klik daarna het programma aan "Bartissimo" en de datum van uizending.

Gr,
Roelof

Geerts en Co zei

Ok bedankt,
nog even geduld dan ,10 April is nog
niet oproepbaar.