zaterdag 26 januari 2008

Op het land.



Bij deze twee foto's; (ze passen niet helemaal in deze tijd van het jaar),
reken ik ook dit keer weer op jullie voor een bijpassende tekst,dit zal nog vaker voorkomen want ik heb er nog veel meer!Wim nog bedankt voor het mooie verhaal over Hansie Ka!

Ook kreeg ik het verzoek om eens te vragen of jullie prijs stellen om de familiefoto's op een cd te zetten.
Wie heeft hier belangstelling voor?Graag hoor ik op de reactie-pagina even wat jullie wensen zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

Volgens mij zijn op beide foto's onze Roelof en Willie te zien.Willie in het wit en Roelof in geblokte blouse.Ze zijn bij een of andere boer aan het aardappelkrabben voor de gymnastiekver. Sparta. Verder zie ik ook nog Geert Klaassens, die was ook altijd lid van Sparta.
Wim.