zaterdag 5 januari 2008

Nieuwjaar 1980.



Hallo familie;
Nog de beste wensen in 2008, en dat we nog vele plaatjes kunnen leveren en dat de site nog lang mag bestaan.
Ik heb weer wat foto's Het is niet veel; 2 plaatjes maar. Maar ze zijn heel bijzonder, nl. op nieuwjaarsvisite bij Opa en Oma Geerts in Gieten. Het was namelijk 1980!!!
Ze zijn met een fish eye lens gemaakt; een soort supergroothoeklens. Zo kon ik de hele kamer in één keer fotograferen. Als je de foto wat inzoomt, herken je al een paar mensen. Ik moet zelf ook nog steeds goed kijken wie het allemaal waren. Ik weet nog dat ik ze op 2 verschillende tijdstippen heb gemaakt. Eéntje 's morgens en ééntje 's middags.
Oke dan, dat was hem dan weer.
Tot de vlg. keer;
Groetjes;
Boelie.
p.s.Geerts&Co:ik heb de foto's groot gelaten zodat ze goed bekeken kunnen worden !
Mocht dit problemen geven dan hoor ik dat graag.
Als je in wilt zoomen moet je de foto's eerst opslaan/save as zodat ze op je p.c. staan daarna kun je in/uitzoomen.

2 opmerkingen:

Marijke zei

Hej Boelie jij ook nog de beste wensen!
Stond je op een stoel of trap om deze
coole "Escher"foto's te maken?..
Ik kom er niet helemaal uit,weet jij wie er naast jou vader op de bank zitten?

Anoniem zei

Vlg mij is dat Geert Pep.
Ik weet ook niet meer precies wie er toen waren......
Nee, ik stond niet op een stoel, maar dat komt door die lens.
Groetjes;
Boelie