dinsdag 23 oktober 2007

Roelof 1944-2001.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Deze serie prachtige foto's doet volledig recht aan mijn herinneringen aan mijn geweldige broer Roelof. Hij was een natuurkenner bij uitstek en ik weet zeker dat hij alle vogels die op de foto's staan kon herkennen aan hun geluid.
In dankbare herinnering.
Ik mis hem elke dag. Wim.

Anoniem zei

Een Oom om nooit te vergeten.
De regelaar van onze familie.
Een schat van een man.
Oom Roelof: Ik vergeet je nooit

Roelof B.

Anoniem zei

ik sluit me hier graag bij aan.een oom om nooit te vergeten .

Anoniem zei

Lieve Roelof.
Mis je ook elke dag.
En zelfs de vogeltjes missen je.
Dikke kus van je zus.(je)

Anoniem zei

Wat ontroerend goed getroffen Marijke, deze fotoreeks voor/over Roelof!
Wel passend bij de reacties vond ik dit gedichtje, dat ik een keertje heb uitgeknipt (ik weet niet van wie het is):

Voor altijd herinnerd
in liefde en vriendschap
Voor altijd aanwezig
in woord en in geest
Voor altijd verbonden
door onzichtbare banden
Gekoesterd door velen
gemist nog het meest .....

Liefs, Roelie

geertpep zei

Hij is er niet meer maar is er altijd.

Liefs Ep en Geert.

"Geerts in Tenerife" zei

"no importa donde estamos, te llevamos siempre en nuestro corazon"
VRIJ VERTAALD:
het maakt niet uit waar we zijn,jij bent altijd bij ons in ons hart.

liefs,Renate

Anoniem zei

Tja....
Ik probeer nu nog een keer; Ik kreeg mijn bericht niet op het blog, maar ik wilde zeggen dat er geen betere ceremoniemeester was, dan Oom Roelof, tijdens het 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders.... Zeker die video zullen we niet gauw vergeten;

Boelie