maandag 1 oktober 2007

Henkie's Week-end Kwis,de uitslag!


Hierbij de oplossing van de kwis. Het goede antwoord is: LOEKERD. Een loekerd is een slimmerik; de aandere vier bint sufferds.
Foute (maar wel originele) oplossingen kwamen er van: Janthina, Endik Jan Gaorenklopper, Lena Loekerd en Johan Kluyff.
De goede oplossing werd ingezonden door Roelof B. en Roelof E. Via loting kwam Roelof B. als prijswinnaar uit de bus De prijs bestaat uit een voetreis naar Rome voor 4 personen. De familie Boelens kan de wandelschoenen aantrekken.
Komend week-end een nieuwe opgave.
kwismaster Henkie.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk ja ,fam boelens gefeliciteerd,en veel plecier

Anoniem zei

Ik zit er nog vol van.
Ik heb nog nooit wat gewonnen, en dan nu ineens de HOOFDPRIJS.
Ik wil hierbij iedereen graag bedanken, die dit voor mij zo een succes gemaakt hebben.
Dat is in de eerste plaats natuurlijk mijn vrouw Renate.
Zonder haar was dit nooit gelukt.
Mijn ouders, broer, zus en aanhang die tot diep in de nachtelijke uren hebben meegedacht.
Ons personeel die ons heeft bijgestaan, en verder iedereen die we vergeten zijn.
En niet te vergeten ous Henkie.
Onze onvolprezen Kwizzzzzmaster en zijn lieftallige assistente Hennie.
Zonder hen was dit niet mogelijk geweest.
Nogmaals dank, dank, dank.
Ik laat jullie allen weten wanneer we vertrekken.
De foto's van deze schitterende voetreis zal op deze blog worden gepubliceerd.(aan deze afbeeldingen kunnen geen rechten ontleend worden)

Voor nu gegroet en nu....... de paden op....de lanen in.

Anoniem zei

Dolle vreugde taferelen vanmorgen ten huize van de fam. Boelens aan de Warmeerweg in Emmen toen ze hoorden de hoofdprijs gewonnen te hebben in de HweKwis. Dit in schril kontrast tot de ontgoocheling bij andere deelnemers. Johan Kluyff zat er helemaal door. En H.J. Gaorenklopper zee dat kwismastertie krieg ik nog wal. En Lena beraadt zich op juridische stappen. Maar komend week-end nieuwe kansen voor iedereen!!!