maandag 22 oktober 2007

Nominatie SIVO Drentse Vrijwilligersprijs 2007, "Hèt Drents Compliment".


Sivo is uit 120 aanmeldingen, met 4 andere organisaties genomineerd voor de Drentse Vrijwilligersprijs 2007, "Hèt Drents Compliment". Alleen op deze nominatie zijn wij als organisatie natuurlijk al trots, maar we gaan natuurlijk voor de 1e prijs van
€ 5000,-.
Wij hebben ons inmiddels al gepresenteerd naar de jury toe.
Daarnaast organiseert het Dagblad van het Noorden nog een publieksprijs van € 2500,- voor de organisatie, die de meeste stemmen krijgt van de lezers en andere belangstellenden.
Het leek me leuk en nuttig om de familie te vragen een stem uit te brengen op Sivo. Ik denk dat je dan toch al gauw 50 tot 60 stemmen hebt vergaard.
Nog even wat details. Men kan stemmen via de bon die is afgedrukt in het DvhN van zaterdag 20 oktober jl. pagina 13 en digitaal via internet www.dvhn.nl of www.drenthe.nl
Iedereen mag 1x zijn stem uitbrengen.
Men kan zijn stem uitbrengen tot en met vrijdag 9 november a.s.
Op woensdag 14 november wordt bekendgemaakt wie de prijs in ontvangst mag nemen.
Voor ons is het allemaal heel spannend.
Groetjes,
Kina en Wim.
Van af 22 Oktober kunt U hier stemmen http://www.drenthe.nl/welzijn/vrijwilligersprijs/stemmen.php

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hardstikke bedankt Marijke. Het staat er heel mooi op.
De eerste 2 stemmen heeft SIVO al.
Wim.

Anoniem zei

En het stemmen kan beginnen,ik heb het net geprobeerd en je komt direct op het stemformulier!Dat is dus alvast 1 stem voor 't SIVO !
Hoort zegt het voort!

Geerts en Co zei

Ik heb de link even door gestuurd naar het Gemeentehuis,wie weet?

Anoniem zei

Mijn stem is ook binnen.
Succes!
Ik hoop dat Sivo het wint

Anoniem zei

en mijn stem is ook binnen, ook al ben ik een beetje hees-)
Groetjes;

Boelie

Anoniem zei

ook uit schagen is er 1 stem onderweg veel succes

Anoniem zei

En nog eentje !
Succes!

geertpep zei

Familie en vrienden laten stemmen.
12 X.

Anoniem zei

Ben vandaag met Wil even om de koffie geweest in Kolhorn, 4 stemmen en allemaal de groeten van uit de Sportstraat!

Anoniem zei

Bedankt voor jullie support.
Geweldig. Stemmen kan nog tot 9 november. Dinsdagavond 30 oktober a.s. om 19.30 uur wordt er een promotiefilmpje over SIVO vertoond op RTV Drenthe.
Wim.

Geerts en Co zei

En weer 2 broer en schoonzus Walter.

"Geerts in Tenerife" zei

EN GEERTS IN VEENDAM:

Wij hebben ook al gestemd hoor.
veel succes,

Anne,Jantje & Renate