maandag 8 april 2013

Jarig



Roelof B gefeliciteerd!

12 opmerkingen:

Annet zei

Goedemorgen Roelof:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We hebben het gisteren al gevierd, was erg gezellig.
Ron, Annet, Iris en Simone

Anoniem zei

Moi Roelof,
Van harte gefeliciteerd met je 51e
verjaardag Hoe is het met Renate?
Maak er maar een mooie dag van.
Tante Willy en oom Jan

Anoniem zei

Moi Roelof,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Gisteren gevierd lees ik. Het zal wel gezellig geweest zijn denken we. Groetjes aan de rest van de familie.
Tante Kina en oom Wim.

Anoniem zei

Hoi Roelof,
Van harte jongen met je 51ste verjaar
dag.Nog vele jaren in gezondheid.
Een fijne dag gewenst,met gezin en
verdere familie.Groetjes aan ieder.
Tante Jantje en oom Anne.

Marijke zei

Hoi Roelof,
van harte gefeliciteerd!
liefs uit een zonnig Noord Holland.




"Geerts in Tenerife" zei

Hoi Roelof
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Veel plezier nog vanavond en proost!

Liefs Renate

Anoniem zei

Hee Loffie Woffie.....
Ik heb je al gefeliciteerd, maar dat doe ik ook nog ff via het blog...... Was dit niet jouw groepje??-))

Groetjes,

Doedie

willeke zei

Roelof gefeliciteerd met je verjaardag !!!!!!
Ruud,willeke,kelly en benjamin .

Nico,Wilma,Molin en Niels zei

Haaaaai Roelofje.
Hartelijk gefeliciteerd jongen met je verjaardag.
Liefs uit Gieten.

Roelof Boelens zei

Lieve familie,

Hartelijk dank voor jullie welgemeende felicitaties!
Ik heb een mooie verjaardag gehad.

Het filmpje is echter niet mijn keuze geweest.
Deze is "muziek" van na mijn tijd.
Dit is meer voor Annet die hier een groot fan van was (en is).
Waarschijnlijk heeft Marijke een muziekwens verwisseld met die van Annet???

Maar wordt wel gewaardeerd!
Bedankt Marijke!

Gr,
Roelof

Marijke zei

Nieuwe muziek horen is juist leuk :D

Anoniem zei

Tsjonge jonge, mien naamgenoot vergeten te feliciteren..

Roelof bij deze nog, hieper de piep hoera!!!!

Groetn uut 't Wold

Roelof