maandag 22 april 2013

Jarig



Roelof H gefeliciteerd!

10 opmerkingen:

Wilma. zei

Roelof jongen, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag !!
Een zonnige groet uit Gieten.

Anoniem zei

Moi Roelof Henk,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag op deze prachtige dag.Ik hoop dat ik morgen ook zulk mooi weer heb. Groetjes tante Kina en oom Wim.

willeke zei

Roelof henk gefeliciteerd !!!!!
Ruud,willeke,kelly en benjamin.

Anoniem zei

Hoi Roelof H,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Maak er een gezellig feest
van.Het weer buiten heb je mee B/B.
Groeten aan iedereen.
tante Jantje en oom Anne.

Anoniem zei

Moi Roelof H.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt er mooi weer bij uitgekozen. Een mooin feest gewenst, wij zullen vanavond op je proosten! groetjes aan de familie.
tante Alie en oom Egbert.

Roelof Boelens zei

Hallo Roelof,

Ook van ons natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik zal vanavond aan je denken met een glas kostelijk vocht met zo'n schuimkraag, weet je wel?

Gr,

Roelof, Renate, Remco en Marlies

"Geerts in Tenerife" zei

Hey neef
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een hele fijne avond.
Ik neem er vanavond een koud pilsje op, proost!

Liefs,Renate

"Geerts in Tenerife" zei

Hey neef
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een hele fijne avond.
Ik neem er vanavond een koud pilsje op, proost!

Liefs,Renate

Marijke zei

Gefeliciteerd X

Anoniem zei

Hallo lieve familie,

Bedankt voor de felicitaties.

Het was een geslaagde verjaardag!!