vrijdag 2 december 2011

Feessie 28-11-11



Hallo familie,

nav een chat met Marijke op facebook (ook best geinig) stuur ik een paar leuke opnames van mijn mam’s haar verjaardag.
Was beregezellie.....

groetjes Boelie

bekijk hier het fotoalbum

Geerts en Co trok de stoute schoenen aan en vroeg Egbert of hij het recept van zijn overheerlijke sate zou willen prijsgeven .
En zie hier , het geheim.......




Hierbij een recept, wat door iedereen gemakkelijk te maken is.
Benodigdheden:
2 varkenshazen
2 teentjes knoflook
ketjap manis
eventueel(sambal wat gembernat,tomatenketchup)
olijfolie
1 zakje kruidenmix marinade(conimex)
Wyco sate saus

Bereiding: snijdt het vlees in blokjes
pers of snijdt de teentjes knoflook
meng het vlees met de kruidenmarinade
voeg wat olijfolie ketjap ketchup sambal gembernat toe
Verdun de satesaus met wat water.voeg wat ketjap toe
Bak of rooster de sate met wat olijfolie.

sukses en groetjes Egbert Boelens

3 opmerkingen:

"Geerts in Tenerife" zei

Leuk die foto´s
en dat recept voor de sateh ga ik zeker proberen! bedankt oom Egbert.
Er wordt altijd veel over gepraat dus het is zeker lekker :)

Marijke zei

Hé, Boelie in het raam ,zie ik nu pas !
Ik ga het ook zeker proberen,de smaak van het gembernat is vast lekker !

Anoniem zei

Egbert bedankt voor het recept,wij
gaan het zeker gebruiken.Mooie fotos
Boelie.Moi Anne.