donderdag 20 mei 2010

Meidendag 2010.



Meidendag 2010.

We werden hartelijk ontvangen door Roelie, Jante Marieke en Willemijn.
Koffie,koek,cake,bonbons, de stemming zat er meteen goed in.
Iedereen had het hoogste woord ,maar dat kwam mede door de zenuwen,omdat we niet wisten wat ons boven het hoofd hing.

We hadden het over de meiden die er niet bij konden zijn en dat we ze misten en bespraken enkele hoogtepunten van vorige jaargangen, toen opeens een trekker met huifkar voor de deur stond........VERRASSING !



Een ieder kreeg een knapzakje toebedeeld en "opgelucht" schoven we de huifkar in, alwaar de muziek, de verwarming en de inhoud van ons knapzakje ons nog vrolijker deed stemmen.
Lekker lunchen in een huifkar doe je misschien maar één keer in je leven.

Langs idyllische plekjes ging het naar AMEN ,alwaar ons alweer een verrassing te wachten stond.

Moesten we paardrijden ? Nee .
Boerengolf met een "stokkie" en een klompje eraan.



We tijgerden onder schrikdraad door, waar je niet aan moest blijven hangen,vanwege gevaar op elektrocutie,
we sprongen over sloten ,voet- en handbalden in okselhoog gras,golfden over akkers en weiden en kregen halverwege een lekker drankje met een blokje kaas en dreuge worst.



Terug ging het weer met de huifkar en thuis konden we van een heerlijke zelfbereide maaltijd genieten.
We zien terug op een zeer geslaagde meidendag , hulde aan Roelie,Willemijn en Jante Marieke.
We zijn benieuwd naar de volgende editie. Wie, wat, waar?

bekijk hier alle foto's

Groetjes,Wilma.

9 opmerkingen:

Karin Pepping zei

Jammer dat ik er niet bij was. Had jullie graag mijn 'handicap' laten zien.
Bedankt nog voor de uitgebreide notulen die ik over de post gekregen heb, krijg zo een duidelijk beeld van wat zich afgespeeld heeft daar op de driving ranch. Ook de foto's leuk, die limboact onder 250 volt is zeer spectaculair.
Ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn en wil ook wel organiseren eventueel.

Dikke kus Karin

wilma. zei

Heel fijn Karin, da's dan bij deze geregeld .
Wat mij betreft dan hè ?

Anoniem zei

Hallo meiden,
Leuke foto s, en beeldend verslag van Roelie, je kon je het levendig voorstellen, hoe het er aan toe is gegaan.
Dubbel jammer, dat ik er niet bij kon zijn.
Hopelijk volgend jaar wel weer van de partij.
Groetjes, Jantje

Annet zei

leuke foto's van een geweldig leuke dag. Bedankt nog dames, we hebben genoten!

Geerts en Co zei

Organisatie Zussendag volgend jaar door Karin?

Kunnen we dit via het blog even regelen?
Da's wel zo snel!
Meiden laat even horen of er nog andere liefhebbers zijn.

Cabouter zei

Karin
Moeten wij dat niet een keer samen doen? dat lijkt me helemaal leuk! wat jij?
Caroline

wilma zei

Anders wil ik ook wel weer organiseren hoor !
Blijft leuk om te doen .
En er zijn nog zoveel dingen die we nog niet gedaan hebben.

Karin zei

Carolien, samen organiseren lijkt me een goed plan.
Ik neem kontakt op. Groeten Karin

cabouter zei

Is goed, en Wilma kan natuurlijk ook mee doen!!