maandag 10 mei 2010

Lelystad 1982 geluidsfragment Oma Geerts.



Hallo familie.....

Ik ben de laatste tijd aan het experimenteren met de ouderwetse muziekcassettes. Ik heb daar geen muziek op, maar geluiden.
Vroeger nam ik alles op.
Zo ook de familie die op bezoek kwam (verjaardag pap en mam).
Ik heb een bestandje gedownload waarmee ik die bijzondere geluidsfragmenten op de harde schijf kan zetten.
Zo ook de stemmen van Opa en Oma Geerts; Oom Roelof en andere familieleden.


Hierbij stuur ik jullie -via YouTube- een 20 tal seconden (10 seconden van elk stukje) van een diavoorstelling die ik gaf aan Oma, Opa, Wilma, T. Roelie Renken, T. Roelie Kinds op 8 september 1982 op mijn slaapkamer toen.
Om de zoveel tijd kwamen dan Ooms en Tantes dia's kijken.
Bij dit geluidsfragment hoor je de reacties van vooral Oma(heel duidelijk) toen ze de fisheyelens opname van Nico zagen....

Als je echt alles hoort is dat echt geweldig.
Ik zie het zo weer voor me, en moest ik toch eventjes slikken.
Voor de belangstellenden kan ik een cd-rom maken......

Hoor, en geniet...........

Groetjes,

Boelie

3 opmerkingen:

"Geerts in Tenerife" zei

Hoi boelie,

Hartstikke leuk man!
Moi is dat he dat je dat soort dingen nog hebt en nu over kan zetten naar het digitale
Ik ben benieuwd naar de rest :D

liefs van je nichtje Renate

Marijke zei

Ha die Boelie,
mooi wark :)

wilma. zei

Hej Boelie.
Tóch nog gelukt hè ? Mooi man.