vrijdag 23 april 2010

Jarig!


Wim gefeliciteerd!

9 opmerkingen:

"Geerts in Tenerife" zei

Lieve oom Wim,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.70 jaar dat zou je echt niet zeggen!Ik wens je een hele fijne dag en natuurlijk nog vele jaren erbij in goede gezondheid.

liefs,Renate

Marijke zei

Hallo oom Wim,
van harte gefeliciteerd,
groeten en een gezellige avond nog!
Liefs en dikke smok,
Marijke en Co.

p.s wat weinig reacties...zal het weer wel zijn!

Annet zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne avond en we zullen op je proosten.
Groetjes: Ron, Annet, Iris en Simone

Roelof B zei

Hoi Oom Wim,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
70, zowaar een mijlpaal.
Heel veel plezier vanavond, en de groeten aan iedereen.

Liefs,
Renate, Roelof, Remco en Marlies

willeke zei

Lieve oom wim 70 jaar !!!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
we drinken er een op vanavond.
groeten van ruud,willeke,kelly,sheldon en ben

Roelof E zei

Oeps, dagje te laat.....

Maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag oom Wim. Ik hoop dat je een mooie dag gehad hebt.

Groetjes
Roelof

Willemijn zei

Lieve oom Wim,
Alsnog van harte gefeliciteerd met je 70e (!!) verjaardag.
We hebben er gisteren al even een borrel op gedronken... ik had ook een berichtje op de blog getypt gisteravond, maar dat zie ik niet meer - misschien heb ik op een verkeerde knop gedrukt.
Dikke smok,
Willemijn & co

wilma. zei

Nog even op deze manier Wim :
nogmaals van harte gefeliciteerd !
Live hebben we het ook al gedaan natuurlijk.
Wat vond je van Corry en de Rekels ?
Dikke kus van Nico,Wilma,Molin & Niels.

Anoniem zei

Lieve mensen,

Allemaal bedankt voor jullie felicitaties.Het was een lange, fijne en ook wel emotionele dag. Je merkt dat je ouder wordt, ook als je om je heen kijkt naar je naasten, er komen meer gezondheidsklachten. Jammer maar we gaan optimistisch verder.
Het liedje van Corrie was vroeger natuurlijk het lijflied van mij, maar inmiddels vindt ik heel veel muziek veel mooier. Corrie is voor mij een stukje nostalgie, maar dat hebben jullie wel al begrepen, net als bij ons Pap de Kermisklanten.
Nogmaals hartelijk dank. Wim.