maandag 1 december 2008

Geerts-Geschiedenis-Quizz vraag 4 Voetbal.



Beste mensen,
Hierbij de vierde opgave:

Pap Geerts hef eigenlijk overal wel in zeet'n.
Maar voetbal.... tja.
Iedereen weet het wel.

Scheidsrechter in hart en nieren, Gieten en Eext!

Deze foto herkennen jullie vast wel.
Graag wil ik het volgende weten:

Pap begon zijn scheidsrechter carriere in Eext.
-Wanneer werd Pap aangesteld als kandidaat-scheidsrechter?

Het juiste jaartal levert 2 punten op!
Voor degene die het er dichtst bij zit krijgt 1 punt.

-Wie is de man links naast Pap op deze foto, graag voornaam en achternaam.

-In welk jaar is deze foto genomen en ter gelegenheid waarvan?

Dus totaal zijn er 5 punten te verdienen!
Succes weer en ik zie de bult'n oplossingen graag op het blog.

Groet,
Uw Quizz-Master.


14 opmerkingen:

Anoniem zei

1-1953
2-Luuk Hegen
3-1978
pap 25 jaar scheids

Foto hiernaast is opa en grootmoe geerts uit spekstoep gieten.

groetjes Anne.

Anoniem zei

Herstel 25 jaar scheids moet zijn opening club gebouw.
sorry Anne.

Anoniem zei

Anne, thanks for your votes. (of zoiets)
Terecht opgemerkt de foto; is inderdaad de pap en mam van Pap (opa) Geerts.
Een bonuspunt verdient!
We hebben het laten staan om te zien of er ook reacties op komen.

Bedankt Anne!

Anoniem zei

1-1953
2-Luuk Hegen
3-1975, deze foto is genomen voor het begin van de jubileumwedstrijd gespeeld ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag van voetbal-club Gieten

Anoniem zei

Mijn oplossing is:
1.Candidaat scheidsrechter 1932;
2.Luuk Hegen;
3.1975 v.v.Gieten 50j.bestaan.

Anoniem zei

Leuke inzending, maar er moet wel een naam bij (Wim misschien ?).

Anoniem zei

Ik denk ook dat het een inzending van Wim is.
Laat je het even weten Wim?

Kandidaat scheidsrechter:
1953 - 2x
of 1932

Tja, zit de waarheid in het midden of niet?

Dit weekende 5 familiefoto's
Aaan jullie de opdracht om de juiste namen bij de foto's te plaatsen.

Tot dan.

Anoniem zei

Sorry, die inzending is inderdaad van mij. Nog even een aanpassing op vraag 1. Het is waarschijnlijk 1933, 1934, toen pap en mam nog in Eext woonden.
Wim.

Anoniem zei

1-1953
2- Luuk Hegen
3-1975, v.v. Gieten bestaat 50 jaar,jubileumwedstrijd dus.(bron : ons rood-wit).
Veel speurwerk verricht,maar ben er niet uitgekomen,geloof ik.
Groetjes, Wilma.

Anoniem zei

Bedankt Wilma en ook de andere deelnemers.
Inderdaad is een en ander te vinden in het jubileumboek van Gieten, maar ook uit het Jubileum boek van eext!
Morgen een nieuwe opgave, een makkie.

Anoniem zei

Dank u ,dank U voor het bedanken quizzzzzmaster.
Graag zou ik nog vraag 1 willen veranderen in het jaartal : - 1933.
Dit naar aanleiding van een gesprekje met Jannes Mulder langs de lijn gisteren op het voetbalveld,waar Gieten met 5-0 !!!
won van Bellingwolde, YES !!

Anoniem zei

Nog even een correctie op vraag 1,
volgens mij is het toch 1932!!
Wim.

Anoniem zei

Bij 1 heb ik een type fout gemaakt Ik tikte 1953 maar ik bedoelde natuurlijk 1935, het jaar waarin pap stemrecht kreeg.

Anoniem zei

Bedankt mensen voor je deelnames.
Bij vraag 1 ziet een ieder er toch behoorlijk naast.
Wim zit met vraag 1 er wel dichter bij als de rest, maar geloof me, het is echt nog eerder!