vrijdag 10 oktober 2008

Raad waar die staat !



Herkomst foto: Ben Jonker, Gieten
Foto: Kleuterklas in 1947
Opmerkingen: (2007-11) Deze foto is op de kleuterschool van 1947. Het is een kleuterklas
op de kleuterschool die toen gevestigd was in het Nutsgebouw aan de Asserstraat

We weten slechts één naam. Een mooie puzzel voor de oudere bezoekers

(2008-09) Er kwamen een paar namen binnen: die van Harm Sloots, Henk Oosting, Heino Wierenga,
Anne Geerts en Frits van der Blij. Wie kent de rest???

Bron: Het Geheugen van Gieten.

klik hier voor Het Geheugen van Gieten

Klik op de foto voor een grotere foto.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,

De naam Anne Geerts in de 2de foto is niet goed want dat ben ik niet.
De eerste foto klopt wel,daar sta ik ook heel knap op met mijn nieuwe riem,was ik heel trots op!
Dus wie weet wie het wel zijn?
Volgens mij zijn de namen op de eerste foto bijna allemaal goed.
Maar we zoeken verder.

groetjes ,Anne

Anoniem zei

Op de tweede foto links eerste rij is niet Anne, maar Tonnie Knoop.
groetjes Wim.