maandag 3 december 2007

Marktplaats.


We kunnen wel een nieuw rubriekje beginnen.
Of wat mij nog beter lijkt : een ruilrubriekje of beter nog : een weggeefrubriekje.
We hadden n.l. 2 kinderfietsjes, niemand wou ze, foto gemaakt ,op marktplaats.nl en nul komma nul. Dus voor Rooie Tinus neergezet aan de straat,maar voordat hij kwam namen 2 mannen van de plantsoenendienst ze mee.
Wat ik bedoel is ,dat je vaak genoeg iets hebt wat je kwijt moet,maar waar een ander nog veel plezier aan kan beleven. Heb b.v. ook nog div. paar voetbalschoentjes.
Op de rommelmarkt krijg je er ook niks voor en weggooien is zonde. Andersom komt natuurlijk ook voor. ( Gevraagd :....)
Groetjes, Wilma.
p.s. Geerts&Co suggesties voor een orginele naam voor deze nieuw te beginnen rubriek zijn welkom!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk idee Wilma!
Zullen ook eens kijken of we nog wat in de aanbieding hebben.

Groetjes

Roelof E zei

Hallo luitjes,

Ik heb nog een racefiets te ruil.

foto opaanvraag

groetjes

Roelof

Marijke zei

Prima idee,ik herken het verhaal ;
plotseling strenge vorst en geen schaatsen maar wel een kast vol te kleine voetbalschoenen!

Gevraagd:
Is er ook een Motorhelm over in de familie ?
Er zijn hier plannen om motor-rijlessen te gaan nemen!

Anoniem zei

Gratis af te halen : kleine schaatsen , kleine voetbalschoenen,voor de juiste maten ff bellen.
Binnenkort meer aanbiedingen.

Anoniem zei

anoniem ben ik dus.