donderdag 5 juli 2007

Agapanthus.




In de zomer van 2006 maakte ik deze foto van een Koolwitje op mijn Agapanthus.
Het was niet zo'n best jaar voor mijn planten,er zaten erg weinig bloemen in.
Dit jaar hoor ik van verschillende kanten dat de Agapanthus een uitstekend jaar kent,gezien het aantal knoppen dat in de plant verschijnt.
Nu zijn er volgens mij in de familie meerdere planten gekocht op de visdag die toen in Schagen werd gehouden.(Roelof weet jij het jaartal nog?)
Dus dames (heren mag ook), pak de digitale camera en stuur me jullie beste foto van je Agapanthus in bloei!
Eventuele groei en bloei-tips zijn natuurlijk ook welkom!

2 opmerkingen:

Roelof Boelens zei

De visdag in Schagen was op
zondag 29 juni 2003.
Was het nog bloedheet!
Of de planten het overleefd hebben?

Roelof B.

Geerts en Co zei

Roelof bedankt voor de data,jazeker hebben de planten het overleefd ,je zult versteld staan!Dit bericht krijgt nog een vervolg!