zondag 23 oktober 2011

Roelof 1944-2001

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi allemaal,
Goede keuze Marijk,was een van de toppers van ons Roelof,trouwens ook
van mij.Regelmatig denk ik aan hem
terug,en dan met name ook hoe hij op
zijn verjaardag,in de weer kon zijn
met plaatjes en bandjes beluisteren.
Ik ga wat plaatjes van Fats af draaien,zo dat ons Roelof nog wat dichter bij mij is.
Groetjes allemaal, anne en jantje.

Anoniem zei

Was de verjaardag van mijn onvergetelijke broer Roelof ons Loffie. Hij is heel veel in mijn gedachten en ik denk dat ik niet de enige ben, waarbij dit het geval is. Wim.

"Geerts in Tenerife" zei

De tijd gaat heel snel voorbij ,
Maar je vergeten doe ik zeker niet!

Renate

cabouter zei

Ome Roelof
Je bent nog veel in onze gedachten en vaak onderwerp van gesprek. De roos bij onze mam die ze van je gekregen heeft bloeit nog elk jaar mooie bloemen.
Caroline

Willemijn zei

Fijn die lieve reacties, doet me goed, en ondertussen pink ik even een traantje weg (meerdere eigenlijk). Een tijdje terug heb ik Blueberry Hill gedownload, zonder te weten dat pappa het zo mooi vond. Ik vind het een geweldig nummer. Het zal toch wel onbewust bij me zijn blijven 'hangen' omdat ik het vroeger vaak gehoord heb...