woensdag 11 mei 2011

Meidendag



Dag lieve dames,

Een beetje laat maar hier dan toch nog wat info over de meidendag van as zondag 15 mei.

De plaats was al bekend; Kolhorn,

De tijd; Koffie tussen 10.00 uur en 10.30 uur,

Waar; Bij Caroline.


Onze eerste activiteit vangt aan om 10.45 uur.

Weer; Het weer zal niet al te prachtig zijn maar wel droog,

Kledingadvies; Zelf weten, als jij je er maar prettig in voelt,

Eindtijd; Hebben we zelf in de hand,


Zien jullie allemaal as zondag, leuk

Groeten Karin,Caroline,Wilma

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Wilma,Karin en Caroline,

Helaas moet ik opzeggen voor a.s. zondag.
Kom net van de dokter met prednisolon en penicilline, heb helaas bronchitus en voel me niet zo happy!
Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag, groetjes en een kus voor Roel en Jan.

Liefs,
Kina

Anoniem zei

Lieve Carolne,Karin,Wilma,

Ik weet niet of jullie mijn reactie die ik donderdag j.l. heb geplaatst nog hebben kunnen lezen.
Ik begrijp nu dat er een storing is geweest op de blog.
Ik moet helaas de meidendag 2011 afzeggen vanwege bronchitis.
Met een kuur van prednisolon en penicilline zal het wel snel weer opknappen, maar de meidendag komt nu even te snel voor me.
Lieve meiden een gezellige dag voor jullie allemaal.
Een kus voor Roel en Jan.
Liefs,
Kina

Geerts en Co zei

Beterschap !