zaterdag 23 april 2011

Jarig !



Wim gefeliciteerd !

9 opmerkingen:

willeke zei

oom wim
gefeliciteerd met je verjaardag
we drinken er een op.
dikke kus ruud,willeke,kelly en benjamin

Roelof E zei

Hallo oom Wim,

Van harte met je verjaardag.
Maak er een gezellige dag van, aan het weer zal het wedrom niet liggen.

Vanmiddag moet ik fluiten, dus vanavond drinken we er ééntje op.(of 2, haha)

Groetjes uit uit een zomers en zonnig Ruinerwold

"Geerts in Tenerife" zei

Lieve oom Wim
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
En nog een hele fijne dag vandaag lekker buiten in het zonnetje. Het lijkt wel Tenerife bij jullie met al zoveel dagen mooi weer.
Groetjes aan de familie,
Liefs, Renate

Marijke zei

Hoi oom Wim,
van harte gefeliciteerd,
liefs en verjaardags-smok,
groetjes

Anoniem zei

Hallo Wim;
Ik ben nog net niet te laat;
Nog van harte met je verjaardag, en ik hoop dat je een mooie dag heb gehad......

Groetjes,

Boelie

PS: ik probeer dit nou een keer bij te houden.....

Anoniem zei

Lieve familie,
Bedankt voor jullie felicitaties. Ik heb een prachtige en gezellige verjaardag gehad in de tuin met fantastisch weer en veel bezoek.Wat ben je dan toch gezegend, dat je zo'n grote en lieve familie om je heen hebt om dit te vieren. Nogmaals iedereen hardstikke bedankt en tot ziens.
Wim.

Anoniem zei

Ik vergeet nog iets.Ook bedankt voor het mooie passende muziekje!!
Wim.

Roelof B zei

Hoi Oom Wim,

Daggie te laat, maar dat mag de pret niet drukken toch?
Bij deze alsnog onze hartelijke felicitaties!
Een geslaagde dag gehad begrijp ik wel.
Wat wil je ook met zulk prachtig weer!

Groetjes en liefs van
Roelof, Renate, Remco en Marlies

Geerts en Co zei

Graag gedaan :) oom Wim .
Heb je een tip voor de webmaster? Graag zelfs want ik raak een beetje door de inspiratie heen, geef dat dan eventjes door