vrijdag 22 april 2011

Jarig!



Roelof Henk gefeliciteerd !

12 opmerkingen:

willeke zei

Hoi jarige roelof henk
van harte gefeliciteerd met je verjaardag.een mooie dag toegewenst
we drinken er een op vanavond.
ruud,willeke,kelly en benjamin

Anoniem zei

Hoi Roelof H
Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag,je hebt er geweldig weer
bij.Echt weer voor een lekker koel
pilsje.Maak er een leuke dag van,wij
in Veendam drinken er een op.
Groeten aan allen,en tot kijk.
Oom Anne en Tante Jantje.

Anoniem zei

Hoi Roelof Henk,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag man. Je treft het wel met dit fraaie weer. Heel veel plezier en proost zou ik zeggen.Groetjes. Tante Kina en oom Wim.

Marijke zei

Hoi Roelof,
jarig..lang weekend voor de deur.. EN deze temperaturen :) !!
van harte + dikke verjaardags- smok

Roelof Boelens zei

Hé ouwe rakker, alweer een jaartje erbij!
Hoewel ik je niet zou feliciteren (je weet wel waarom), kan ik het niet nalaten het tocht te doen;
Van harte met je ..ste (48??)verjaardag!
Een dubbele felicitatie, want behalve dat je jarig bent, valt er ook nog een dikke pries op 30 april in Ruinerwold is het niet?
(kan ik dat lot nog van je overnemen?)
Wat een feestelijke dag met dit mooie weer.... en wat zullen ze smaken!
Proost dus van ons allemaal;

Roelof, Renate, Remco en Marlies

oom Egbert ,tante Alie zei

Hoi,jarige Jop

Roelof Henk van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en een mooie dag toegewenst. Het weer heb je in ieder geval mee.
Een glaasje bier smaakt dan nog lekkerder, ons tenminste wel!
Wij zullen zeker op jou Proosten. De groeten aan de familie.
oom Egbert en tante Alie

Anoniem zei

Hee neef;
Nog van harte he?
Je hoort nog van me wanneer ik die kant op ga (je weet wel wat ik bedoel)
Groetjes vanuit een zonnig, maar kurkdroge Bargeroosterveen

wilma zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Nog heel veel plezier.
Liefs, Nico, Wilma, Molin & Niels.

"Geerts in Tenerife" zei

Hey neef,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel plezier vanavond. Ik hoor dat het echt weer is om lekker buiten te zijn dus geniet ervan.

Groetjes,Renate

Roelof B zei

HAHAHA... Roelof...
Remco kreeg een berichtje van Hyves dat je jarig bent...Klopt!
...En of er ook een feesje is....
En dat je vandaag 86 jaar geworden bent!
Dat had ik je niet gegeven!
Kerel, wat zie je er nog goed uit voor je leeftijd!

Groetjes,

Roelof en Co

Anoniem zei

Ja, dat zag ik ook al.....
Onze beste neef doet het nog best heel goed.....

Gr;

BB

Roelof E zei

Hallo familie,

Allemaal ontzettend bedankt voor de felicitatie's.
Voor diegene die mij gisteravond probeerde te bereiken, sorry ik was niet thuis.
Ik zat nl. in de studio van Paul de Leeuw met Willeke. Was errug gezelig.

Groetjes uit een zomers en zonnig Ruinerwold, met de madiwodovrijdagshow.