vrijdag 10 september 2010

Stem op Kelly via: modelvote.nl dan kan ze een fotoshoot winnen!




Lieve iedereen,

Stem op mij via: http://www.modelvote.nl/ dan kan ik een fotoshoot winnen!

Je kan iedere dag op mij stemmen via internet (gratis) of stuur een sms: VOTE [modelnummer] naar 4888

Kosten zijn 1,50 per berichtje en telt voor 10 stemmen.

Mijn model-nummer is 136.

Alvast bedankt!!

Liefs Kelly xxx





Stemmen

Je kunt op 2 manieren stemmen.

1. Via deze site.

Selecteer het rondje links van het model waar je op wil stemmen.
Klik daarna op 'vote'
Er mag 1 x per 24 uur gestemd worden. (per ip adres)


2. Via SMS

Hiermee geef je 10 stemmen per keer.

SMS VOTE [modelnummer] naar 4888

Het modelnummer staat links bovenin de foto en bestaat uit drie cijfers. Invoeren met een spatie tussen VOTE en het modelnummer, en zonder haakjes. De kosten zijn 1,50 euro per bericht (geen abonnementsdienst).
Indien je onder de 16 bent heb je toestemming van je ouders nodig.

Voorbeeld: VOTE 136

18 opmerkingen:

Roelof zei

Kelly,

Mijn stem heb je!

Succes,

kelly zei

Bedankt Roelof!! x

Jeroen zei

Gestemd en gesmst!

mam zei

mijn stem heb je ook.xxx mam

"Geerts in Tenerife" zei

En natuurlijk mijn stem ook :)
liefs,Renate

Sheldon zei

Hey,

Stem en sms voor jou!!

Anoniem zei

Hallo Kanjer,
Natuurlijk hebben wij op jou gestemd. Succces!!
Tante Kina en oom Wim.

Marijke zei

Voor de tweede keer gestemd..24 uur zijn om :)

Anoniem zei

Kelly,

Natuurlijk ook onze stem.
Succes!

mvg uit Emmen, tante Alie en oom Egbert.

kelly zei

Hoi Marijke,

Bedankt!! ik loop ver achter op de andere dames, maar die zullen wel veel gesmst hebben, zonde van het geld. haha

xxx kelly

Anoniem zei

hoi Kelly,

Ik ga het nu doen! Veel succes.

Groetjes uit Breda van Willeke

Anoniem zei

hoi Kelly
Mijn stem heb je,teminste als ik het goed heb gedaan.
oom ANNE succes verder.

Kelly zei

Ik loop achter op de andere meiden!! hahahaha... bedankt voor jullie stemmen, dit kan 1x per 24 uur via Internet (gratis)

xxx Kelly

wilma zei

We hebben gestemd Kelly.
Veel succes !!

Roelof E zei

Hoi Kelly,

Ben net terug van vakantie en zag je oproep op de Geertsblog.
Leuk man....

Nou mijn stem heb je hoor.

Groetjes uit een koud Ruinerwold
(ff wat anders dan Spanje)

Geerts en Co zei

Donderdag 30 september is de laatste wedstrijddag.
Er kan tot 22:00 uur gestemd worden op Kelly!

Unknown zei

He Kelly

Oma heeft weer gestemd Ik vind jou de mooiste hoor!

Dikke kus van mij.

Geerts en Co zei

De uitslag van Modelvote :

van de 40 modellen (13847 stemmen)

een 7de plaats ( 302 stemmen)voor

Kelly.