zaterdag 9 oktober 2010

Jarig !



Bent gefeliciteerd !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha die Bent (kleine Roelof),

Gefeliciteerd met je verjaardag en we hopen dat je veel kadeautjes krijgt.Groetjes aan iedereen die op je verjaardag komen.
Tante Kina en oom Wim.

Marijke zei

Gefeliciteerd !!

Roelof E zei

Hoi Bent,

Gefeliciteerd uit een zonnig Ruinerwold met je verjaardag.
Maak er nog een leuk feestje van.

Groetjes Oom Jan tante Willy en Roelof

"Geerts in Tenerife" zei

Hoi Bent,

Nog van harte gefeliciteerd.
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Groetjes,Renate

Anoniem zei

Hoi Familie,

Bedankt voor jullie felicitaties.
Het was een prachtige zonnige dag. Er is veel visite geweest. Dat vind ik heel fijn want ik houd enorm van feestjes! Ik ben zeven jaar geworden. Ze hebben me allemaal erg met kadootjes verwend. Groetjes BENT!