donderdag 8 juli 2010

Is de strijd beslist?



Nog 1 keer moet Nederland vlammen tegen Spanje, en dan weten we of we voor het eerst wereldkampioen zijn geworden.

Ook de deelnememers van GeertsenCo aan het WK Poultje zitten nu in de beslissende fase!
Het zal uiteindelijk gaan tussen "Willemijn", "Bergkamp", "egaaltje" en "Anne", zo is de verwachting.
Er wacht voor de winnaar een prachtige pries:

EEN ECHTE TOSHIBA CAMILEO S 10

De pries zal worden uitgereikt op de komende Roelof Geerts Visbeker wedstrijd.


Alvast heel veel plezier voor zondag as, en graag tot ziens op de viswedstrijd.

Groet,
Roelof

9 opmerkingen:

"Geerts in Tenerife" zei

KOM OP NEDERLAND WE KUNNEN HET! WINNEN VAN DIE SPANJAARDEN!
Ik zet in ieder geval mijn leven op het spel hier,juichend voor Nederland,met mijn Nederlandse outfit aan!!
Ik heb al verschillende dreigementen gehad(ha,ha).
Maar maakt niet uit zondag sta ik er weer.....midden tussen de spanjaarden,HUP HOLLAND HUP!

Marijke zei

den Koning van Hispanje heb ik voetbal geleerd.

Willemijn zei

Leuk Renate, om als enige (?) Nederlandse tussen al die Spanjaarden te staan :-) maar alleen als we winnen natuurlijk - anders flink balen!!
Zo staan m'n moeder en tante Kina zondag ook tussen de Spanjaarden, op Mallorca.
Ik ga morgen eerst de Duitsers flink aanmoedigen, want als die winnen zit ik volgens mij gebeiteld voor de winst in de Poule ;-)!
En dan maar duimen voor zondag!!!!

Anoniem zei

Heel goed Renate, maak ze gek!!
Wim.
P.S. Je hebt nog steun aan Kina en Roelie, maar ja die zitten in Mallorca.

Marijke zei

Volgens mij is de buit binnen Willemijn :) knap wark!

Anoniem zei

Knap werk Willemijn, maar je hebt niet voor niks zelf gevoetbald, of was dat alleen Jante Marieke?
Wim.

Anoniem zei

Willemijn van harte gefeliciteerd,
met het winnen van de poule,knappe
prestatie.Ik zelf heb mij erg verkeken op Duitsland,mede naar aanleiding van de plaatsings wedstrijden,die waren niet best.
Op het toernooi hebben ze mij echt
verrast. Anne

willeke zei

willemijn topie!!!!

Willemijn zei

Dank u, dank u ;-)! Maar wel eeuwig zonde dat nou net die laatste voorspelling niet juist bleek te zijn...!! Toch een maand lang genoten van het voetbal, het is wel even afkicken nu!