zondag 27 september 2009

Visdag Klazienaveen 2010.


Beste familie,

Zoals jullie wel weten zal Boelie (en familie) de viswedstrijd volgend jaar organiseren. ivm zijn 50ste verjaardag.

Wij (Egbert, Roelof en Ron) zullen oa het "visgedeelte" op zich nemen.
Het is natuurlijk nog lang niet zover, dus hebben we ruimschoots de tijd een geschikte plek te zoeken.
Het moet niet te ver van Klazienaveen zijn, je moet er goed kunnen zitten met elkaar en als het kan willen we ook nog een beetje vangen.
We zullen gaan informeren bij de visverenigingen, sportviswinkels en sportvissers, en hopen dan een puike locatie te vinden.

Mbt de visstek kom ik met een voorstel;

We zullen diverse visstekken bezoeken, zullen er foto's- en filmpjes van maken en zullen deze op het Geerts&Co plaatsen.
We vermelden de vangsten en bijzonderheden.
Aan de hand hiervan kan iedereen zien wat de opties zijn en kunnden de vissers zijn/haar mening geven.
Middels de mail horen we graag van iedere visser waar zijn/haar voorkeur naar uitgaat.
De plek met de meeste stemmen zal dan de visstek worden.
Zodoende heeft iedereen een stem om de plek te bepalen.

Het is natuurlijk een voorstel, en ik hoor graag jullie mening!

Graag tot horens,


Roelof

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Roelof prima voorstel,niet te
moeilijk doen,succes.Data vroegtijdig vaststellen.Anne

Anoniem zei

Heel goed voorstel.Belangrijk voor mij is dat de plek goed bereikbaar is en dat je er een beetje goed kunt zitten. Wim.

Unknown zei

Ik vind het een goed plan.
Het "Oosten" heeft natuurlijk wel het voordeel dat ze dan kunnen oefenen. Wij "Westerlingen" liggen dan gelijk al een vis of 2 achter.
Maar dat mag de pret niet drukken.
En als ik mijn dag heb ben ik toch niet te houden. Ik ben 3 x met Ruud wezen vissen en elke keer vingen we zo veel (5 dikke brasems en nog een hoop grut) dat we genoeg hadden om 3 x een visdag te winnen. Ik ga hier wel oefenen.
Dus prima plan, ik zeg doen!!!!!!

Roelof Boelens zei

Beste vissers,

Dit Weekend gaan we op pad.
We crossen de omgeving van Klazienaveen af, op zoek naar een mooi visplekkie.
Ik zal hiervan foto's maken en hoor graag jullie mening.
Maar je kan nog zo'n mooie stek gevonden hebben, dan nog is het natuurlijk afwachten of de vissen toehappen.

We hopen hiermee de "viskriebels" alvast wat aan te wakkeren!

Denken de vissers ook om de benodigde papieren!!!
Er wordt streng gecontroleerd!!
Dus tijdig de papier in orde brengen.

Groet,

Roelof