donderdag 17 september 2009

Lekker vissen.....

5 opmerkingen:

Roelof Boelens zei

H.H. Vissers, bij dit filmpje wel even de muziek hard aanzetten natuurlijk!
Dit wordt een hit bij de viswedstrijd!

Groeten,
Roelof

"Geerts in Tenerife" zei

heel leuk gedaan neefie! :)
Al die jonge koppies,mooi man.

Roelof Boelens zei

Ja, mensen as zondag onze (boelens dus) 2e viswedstrijd om de Abel Dikkers visbeker.
Het weer lijkt prima op zondag, nu maar hopen dat ze willen bijten.
Bijzonderheden:
Organisatie: Kees Boelens (Gieten)
Viswater: Wildervank en omstreken

En we hebben een gastvisser deze keer, nl Anne Geerts!
Anne werd als volgt door Kees uitgenodigd:

"We wensen Anne veel succes als "genode indringer van het concurrente toernooi" bij ons visfestijn.
Graag zie ik Anne als mijn gevolmachtigde (Kees dus), en voor het vissen in mijn plaats treedt, zodat ik ook eens de hoogste trede van het vispodium mag betreden".

Of dat ook zal gebeuren is maar zeer de vraag.
Ik houd jullie op de hoogte,

Groet,
Roelof

willeke zei

Oom anne succes morgen,laat die boelens maar eens een poepie ruiken

Marijke zei

Nog dikke vissen gevangen daar in Wildervank?