woensdag 3 juni 2009

Raad waar die staat !


Wie is de 'dame' rechts?

18 opmerkingen:

Roelof B zei

De dame rechts heeft wat trekjes van Karin lijkt me.
Dus ga ik voor Karin

Roelof B zei

Na vergroten van de foto lijkt me dat Karin niet zo behaard is.
Een mannnelijk persoon dus.
Lijkt wat op Wim, maar kan me niet voorstellen dat Wim in deze kleding rondloopt.
Nee, ik zeg Wilco

Anoniem zei

Nee Roelof, goed geprobeerd, maar Wilco is het niet.
Nog een keer raden...

Hennie zei

Rolf ???

Anoniem zei

is het geert scholte ????

wilma zei

wij zeggen unaniem : GERT-JAN.

Henk zei

Het is Gitje Kachelpoot Jintes. Voordat ze om de kachel hing. De rillen zitten nog om de kuuten

Renate B zei

Links is Nico, rechts Rolf

Anoniem zei

Hahaha, de goede inzending zit er nog niet bij ;-)

Anoniem zei

dan is het boelie ?????

Roelof B zei

Ik zie Roelof Henk ook wel tot zoiets in staat!
Immers een tijdje terug had ie ook een schortje voor!

Anoniem zei

Het is Stephan

Anoniem zei

Jammer jongens/meisjes, allemaal fout. Zal ik het maar zeggen?

Anoniem zei

Uut Rolde?
Paul of John misschien?

Anoniem zei

Ron

wilma zei

plotseling kreeg ik de geest: het is John.
en is anoniem dan Jante Marieke?

Anoniem zei

Nee, 't is Paul :-)
Groeten, Willemijn ehh... Anoniem bedoel ik!

Marijke zei

Ben ik 4 dagen weg............ ;)
Ziet er feestelijk uit Paul!