vrijdag 29 mei 2009

Storm Chase Team update






Donderdag 28 mei; vandaag is het chase dag. In de buurt van Fort Stockton ontwikkeld zich een leuk buitje. We gaan op pad om daar wat leuke platen te maken. We gaan richting het "Big Bend National Park". Vlak daarvoor komen we in het dorpje Alpine. Daar wachten we totdat de bui op krachten is gekomen. Kijk naar de plaatjes en beleef net zoveel plezier hiervan als dat wij gehad hebben.
Vooral het rijden door het hart van de bui ging gepaard met veel hagel, best leuk om eens mee te maken. Het weer is slecht (helemaal blauw) klik hier om verder te lezen


Hallo familie
even een aanvulling van mij: op dit moment (vrijdag 29 Mei 2009 20:52 uur)
zijn er "livebeelden op de camcorder van Cloud 9 Tours. Ik meen een Chaser te herkennen; Roelof,ook al ken ik hem alleen van de foto's.
Boelie heb ik nog niet gezien.
groetjes Marijke

klik hier voor de live-cam

2 opmerkingen:

Geerts en Co zei

er zijn op dit moment "live beelden
vanuit de bus ,ik meen een Chaser te herkennen ....Roelof....ook al ken ik hem alleen van de foto's.
Boelie heb ik nog niet gezien

JL LEAL zei

great great photos!