zondag 18 januari 2009

Statiefoto familie Geerts




Beste Familie,
Door de enorme drukte op het werk heeft het even geduurd om wat van me te laten horen.
Hierbij een foto van onze familie.
Wie kan er wat info bij geven; wie is wie, wanneer zal deze foto gemaakt zijn, waar is deze foto genomen?
Is het misschien het ouderlijk huis aan de Asserstraat?
De foto is kwalitatief niet zo erg duidelijk.
Kan het zijn dat de foto gemaakt is in de oorlogsjaren?
Ik hoor het graag, graag tot de volgende keer,
Groeten,
Roelof.

Bij de kleine portretfoto's; boven is oma Ep en onder is kleindochter Niamh.
dit naar aanleiding van de reacties op dit bericht.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgens mij Asserstraat net na de oorlog. (een jaar).
Achter van links naar rechts Wim ,Alie, Pap, Mam ,Roelie, Willy.
Voor van links naar rechts: Ep, Roelof (op schoot) en Anne.

Roelof E zei

Willy is het met Wilma eens.
De foto is gemaakt aan de zijkant van het huis op Asserstraat nummer 18.

Destijds woonde de fam Kuipers bij ons in.
De dochter heette Anna.

Marijke zei

Hee wat leuk!
Tante Ep en Niahm da's 1 gezichtje toch?!

Anoniem zei

Ze komt mij wel bekend voor maar ik kan er even niet op komen.

Marijke zei

oeps..... foutje het moet natuurlijk Niamh zijn, de jongste van Gert Jan en Anita... ik zoek er foto's bij!

Anoniem zei

Wat zit de erfelijkheid toch vernuftig in elkaar!!