woensdag 6 augustus 2008

VisQuizz 6.De oplossing!


Beste Familie,

Vis-Quizz 6 zit erop.
Ik dacht een makkelijke quizz inelkaar gezet te hebben.
Uiteindelijk bleek de quizz toch moeilijker te zijn dan wat ik ervan verwacht had.
Grappig toch wel dat Wil haar Ruud niet herkende, en dat Henk zichzelf niet had herkent.
Een paar foto's wil ik er graag uitpikken:

Foto 6 had niemand goed; echt waar is dit Boelie!
Footo 15 is Ruud, ook door niemand juist geraden.
Foto 18 is wel Geert, maar niet Geert Kinds, maar Geert Pep
Foto 17 is dus Henk, zag je dat niet Henk.
Henk had wel als eerste door dat foto 4 Tante Hennie is, goed gezien Henk!

Nu de uitslag,

Wilma stond lang op nr 1 met 14 goede foto´s!
Ook Anne deed het goed met 14 juist geraden foto´s.
Hennie, je hebt er eentje minder goed, 13 punten.

Maar de WINNER off the VIS?QUIZZ 6 is



HENK


Met 15 punten.

Goed gedaan man, je zat er steeds dichtbij, maar de 2e overwinniing van deze Vis-Quizz is binnen, en dat zou weleens goed te pas komen
in de finale.
Maar dat voor later.

Nu eerst de envelop, wat voor nummer wordt het vandaag, wat is nu je geluksnummer.
Ik hoor graag van je,

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Doe maar nr. 10 want tot zo ver kan ik al tellen. Moie

Anoniem zei

Nr. 10 Henk, ok.

Het is een mooie prijs.......
....., denk ik.
Je hebt wat gewonnen maar k'weet niet wat het is.
Volgens mij is het een soort zakcomputer oid?
Ik zie er oa in staan:
"weather forecast".
Zou het een soort electronisch weerstation zijn?
Henk, het komt je kant op, en we horen graag op het Blog wat het nu precies is wat je gewonnen hebt.
Als het een weerstation is, kun je ons dan vertellen wat voor weer we op de visdag krijgen?
Een soort Klaas de Weerbaas?
Of een Pelleboertje?
We horen het graag.

Henk gefeliciteerd, en op naar de finaleronde

Anoniem zei

Henk proficiat met het behalen van de eerste prijs,het is je gegund.Maar dat je je zelf niet herkende viel mij tegen.De volgende quizz kom je niet zo makkelijk van mij af.Hoi Anne