woensdag 6 februari 2008

Wie zijn dit?


Wie kan helpen ?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, ik ben het niet.
Ook geen idee,wie het wel zijn.
Daar heb je ook niks aan hè ?

Anoniem zei

Wim, gaat er geen belletje rinkelen bij deze foto?????
Is het wel de stationsstraat bij Opa's en Oma's huis??

Groetjes,
Roelof

Anoniem zei

Ik denk niet eens dat het aan de Stationsstraat is.
Groetjes Wim.

Anoniem zei

Wim, zeg je de naam Bia Woltjes ook wat???

Roelof

Anoniem zei

Roelof jongen, inderdaad het oudste meisje is Bea Woltjes uit Veendam. Ze kwam me al bekend voor maar ik kon haar niet benoemen.Met haar hebben zowel Anne als ik een poosje verkering gehad. Jouw moeder en tante Willie kenden haar ook wel. Ik heb gehoord dat ze al is overleden en dat ze lesbisch was.
Allemaal heel tragisch.
Wim.

Anoniem zei

Nog een aanvulling op de vorige reactie. Bea staat hier met haar broer en zusje voor het ouderlijk huis in Veendam. Haar vader was een heel goede voetballer.
Wim.