woensdag 6 februari 2008

Test-slide


Iets om te proberen,
Is het leuk,handig,ik weet het niet.
Maar proberen kan altijd,jullie kunnen nu als het allemaal gaat lukken ook foto's toevoegen,probeer maar wat uit,gewoon om eens te testen of dit wat voor ons is.
Ik weet zelf ook niet precies hoe het gaat maar je moet in elk geval een emailadres invoeren en dan kun je volgens mij een foto uploaden,geef je foto een naam,zet je eigen naam er onder, daarna klik je op submit, en dan staat je foto erbij,(denk ik)ik ben benieuwd!
Om er foto's bij te plaatsen moet je even wachten tot de slide afgelopen is er verschijnt dan een apart scherm.
Succes Marijke.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Okido, ik heb een foto gestuurd,maar nu gebeurt er ff niks.
Gaat ie via jou, of heb ik iets vergeten ?

Anoniem zei

Ook bij mij niets!
Misschien dat het er later op komt???

Marijke zei

hoi ik krijg ze eerst in de mail om ze te bekijken (wist ik ook niet}en dan kan ik ze nog weigeren (dus niet plaatsen)wat denken we hier van;
leuk ,niet leuk?
Ook moet je om de slide weer te bekijken eerst rechts boven een kruisje wegklikken.

Anoniem zei

Ja Leuk!
Gewoon een tijdje uitproberen.

Marijke zei

Inderdaad effe kijken wat we er mee kunnen doen;
Schilderij van jou Wilma?

Anoniem zei

Ja, het is een (verkocht) schilderij van mij.
Wie zijn de mensen op de andere foto's ?
Leuk idee overigens hoor, hopelijk proberen meer mensen het nu.

Annet zei

Há, het is gelukt! De foto van dat leuke hondje is van mij. Wilde es kijken of het zou lukken er een foto op te zetten.
Op de foto zie je Teska onze hond (sinds September).

Marijke zei

Hoi Annet,
wat een "leukie"!
Is het een rashondje?

Annet zei

Ja het is een drentse patrijs. Lief, druk erg ondeugend.Gekocht nadat onze kat na 18 jaar weg liep en niet meer terug kwam.
Dat was trouwens een nazaat van opa's poes (zal ik ook even een foto van bij doen).

Marijke zei

Gaat goed zo!

Anoniem zei

Ja, een kattenrubriekje of huisdieren lijkt me ook wel wat.
Wel een dottig nazaatje trouwens.

Marijke zei

Leuk idee "Huisdieren".... even over na denken hoe dat er uit moet gaan zien.
Iemand ideeen?

Marijke zei

Hoi Annet zo kan het ook natuurlijk! Bedankt !