zaterdag 8 augustus 2015

Dankjewel allemaal en tot ziens !

Na acht jaar bloggen heb ik na lang twijfelen, uiteindelijk de knoop doorgehakt.

Geerts en co als blog houdt op te bestaan. De oude artikelen blijven hier (voorlopig) te lezen en de Facebook-pagina blijft (voorlopig) in de lucht.

De afgelopen jaren heb ik veel hulp gehad bij het blog en bij deze wil ik iedereen die ooit een bijdrage heeft geleverd,
een suggestie voor een onderwerp heeft gedaan of op een andere manier heeft geholpen hartelijk danken.
Zonder jullie was het niet gelukt Geerts en co zo lang in de lucht te houden.

Dankjewel allemaal en tot ziens,

Marijke.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Marijk,
Jammer,maar wel een goede beslissing,om te stoppen met het Geerts blog.
Er werd de laatste periode weinig gebruik van gemaakt,behalve de verjaardagen.
Wil de familie elkaar bereiken dan kan dat altijd via de mail.
Rest mij m/n jouw te bedanken voor de inzet,dat je het blog acht jaar in de
benen hebt gehouden.Bedankt en een dikke knuffel,tot ziens op de visdag.
Tante Jantje en oom Anne.

Wilma. zei


Hej Marijke .

Jammer dat je stopt met Geerts en Co.
Maar wel begrijpelijk. Bedankt voor al die leuke verhalen, foto's felicitaties,filmpjes en nog veel meer. Elke dag keek ik er naar uit. Toppie !
Hier nog een kleine toegift . (meidendag).
Dank en liefs,
ook nog gefeliciteerd met jullie trouwdag ! 35 ?
Wij 36 ( 3 augustus) en Molin en Niels hebben me mee uit eten genomen. Heel lief.
Dikke zoen xxxx Wilma.

Cabouter zei

Bedankt zus voor je grote inzet en je goede werk.
Liefs Cabouter

Anoniem zei

Lieve Marijke,
Erg jammer, maar we kunnen het wel begrijpen. Het was natuurlijk een "pokkel vol wark" voor jou, maar misschien is er wel een opvolger voor jou in onze familie, die het stokje wil overnemen? Laten de vrijwilligers zich maar melden bij jou.
Wij hebben het altijd heel erg gewaardeerd wat je voor het Geerts-blog hebt gedaan.
Nogmaals heel veel dank voor alles. Liefs tante Kina en oom Wim.

"Geerts in Tenerife" zei

Lieve Marijk, jammer maar ik snap het wel.
Wordt idd helaas weinig gebruik van gemaakt. En is best veel werk voor je om het up to date te houden.
De facebook pagina blijft nog en mss kunnen we daar wat meer meedoen (samen! :-) )

Dikke smok en brdankt voor je inzet al deze jaren xxxx

Anoniem zei

Bedankt voor alles Marijke! XXX Jante Marieke

Roelof Boelens zei

Lieve Marijke,

8 jaar lang het wel en wee van de familie Geerts bijhouden in een blog.
De familie Geerts een groote familie, alle verjaardagen plaatsen met een daarbij behorend- en passend muziekje, foto etc.
Je moet het maar doen!
Jij hebt het gedaan, super! Ik denk dat ik namens de familie spreek als ik zeg:
Dank je wel Marijke, met heel veel plezier heb ik- en alle familieleden er naar uitgekeken of er weer wat nieuws op ons blog te zien was.
Natuurlijk bij de verjaardag: Wat zal ze voor mij hebben uitgekozen op het Geertsblog?
Ik heb de laatste dagen het hele blog nog even doorgelezen, enkele hoogtepunten (naast de verjaardagen: Henkies Weekend Kwis, de verslagen en foto's van de visdagen en van de meidendagen, fietsdagen en oude foto's van vroeger.
Er is heel wat voorbijgekomen en gegaan.
Ook de rubriek "In herinnering" wil ik nog opmerken; een ieder herdenkt op zijn eigen manier, soms met woorden maar ook met goede herinneringen.
Ook deze kwamen voorbij op ONS Geertsblog.
Lieve Marijk, nogmaals heel veel dank voor al het werk en al die mooie herinneringen.

We zien je zeker op de komende visdag, en misschien hebben we het er nog over mbt de opmerkingen zoals Wim en Kina al schreven
Liefs en groetjes,
Roelof

Annet zei

Het Marijke,

Bedankt voor het leuke blog de afgelopen 8 jaar. Was altijd leuk om te bekijken.

Groetjes,

Annet

Willemijn zei

Hej Marijke,

Heel erg bedankt voor alle tijd, werk en liefde die je er ingestoken hebt! Ik zal de blog missen maar begrijp je beslissing volkomen.

Dikke smok, Willemijn

Ella zei

Goedemiddag.
Ik ben bij mijn vader op bezoek in het ziekenhuis in Stadskanaal. De buurman op zaal vertelde net over een klompenmaker van vroeger aan de Gasselterweg in Gieten.
Zijn broer had ooit in dat huis gewoond.
Zo leuk om de informatie hier op deze blog terug te vinden.
Vriendelijke groeten,
Ella Mulder
Uit Gieten

Roelof Boelens zei

Hoe gaat het nu met iedereen?

Roelof Boelens zei

We missen het blog nog steeds, en Walter en Marijke in het bijzonder!
XXXXXXXXXXXXXXXXX