donderdag 19 juni 2014

Eindelijk wat foto's van mij..


Hej familie,
Eindelijk wat foto's van mij....slome computer was de schuldige.
Gelukkig heeft John dit opgelost voor mij.
Ik was dus met mijn vriendinnen Jannie en Rika op tuinenreis naar Engeland.
We hebben in Kent de tuinen van Hole Park, Wakehurst Place, High Beeches, Borde Hill, Sissinghurst , Great Dixter en Goodnestone Park bekeken.
Ze waren stuk voor stuk prachtig, ieder op hun eigen manier.
Vooral Goodnestone Park vond ik een topper.
Dat kwam vooral ook door de persoonlijke aandacht die eigenaresse Lady Fitzwalter had voor haar gasten.
Ze is 93 jaar maar zeer vitaal en ze komt nog iedere dag op de tuin. We werden door haar ontvangen èn uitgezwaaid.


Het absolute hoogtepunt was echter de Chelsea Flowershow met prachtige showtuinen en een enorm paviljoen waar vooral de kwekers hun specialiteiten presenteerden.
Geweldig om in het echt te zien wat ik al jaren op tv heb gevolgd.


Ik heb enorm veel foto's gemaakt en het was dan ook niet gemakkelijk een selectie te maken.

Veel bloemen en borders natuurlijk

enne...kleurrijke types heb je overal

en dat niet elke Engelsman van tuinieren houdt valt te zien aan het voortuintje met met de waterput:).
Liefs, Roelie.
bekijk hier het hele album

2 opmerkingen:

Wilma. zei

Prachtige foto's Roelie!

Anoniem zei

Lieve Roel,
Fraaie foto`s, kun je mooie posters van maken!
Kina