zondag 15 september 2013

Jarig



Annet gefeliciteerd!

9 opmerkingen:

Marijke zei

Van harte gefeliciteerd Annet liefs en dikke kus!

Anoniem zei

Hoi Annet,
Van harte gefeliciteerd,met je verjaardag,45ste alweer wat gaat de tijd toch snel.Maak er een fijne dag van met je gezin familie en vrienden.
Een dikke kus met knuffel van je tante jantje en oom anne.

Anoniem zei

Lieve Annet,
Van harte gefeliciteerd met je 45e verjaardag. Liefs en de groetjes aan de rest van de familie. Tante Kina en oom Wim.

"Geerts in Tenerife" zei

Hoi Annet,
van harte gefeliciteerd!!
fijne dag vandaag.

liefs,Renate

Anoniem zei

Lieve Annet
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Volgens ons ben je 49 geworden Je hebt het samen gevierd met je pap Dat was wel leuk zeker.
Dikke kus van tante wil en oom jan

Anoniem zei

hoi Anna; Via mijn leptoppie(Janet zit achter mijn pc, en sollicitatiebrief aan het maken) wil ik je feliciteren met je verjaardag..... Vlg mij is Oom Jan een beeeetje in de bonen..... In ieder geval;ik bel nog wanneer Janet en ik bij jullie komen. Het kwam er niet meer van dat wij gister nog kwamen.... Vandaag zijn wij ook nog druk.......

Groetjes;

Boelie en Janet

willeke zei

Hoi annet, gefeliciteerd met je verjaardag.
45 of 49 je zou het niet zeggen hoor.
We wensen je een hele fijne avond nog.
We drinken er een op.
Dikke kus ruud, willeke, kelly en benjamin.

Wilma zei

Lieve Annet.
Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Moooooooie muziek !
Liefs van Nico, Molin, Niels en Wilma.

Anoniem zei

Iedereen bedankt voor de felicitaties. Marijke bedankt voor dit prachtige concert. Heb er nog lekker van kunnen genieten. 45 of 49 eigenlijk moet het niet uitmaken. Maar ben toch stiekum wel blij dat het 45 is. Gaat al snel genoeg;)
Liefs, Annet