maandag 23 juli 2012

Fietsen


foto-Fietsrit Gieten 2007

Hoi,

Zoals vorig jaar door mij in een opwelling geroepen wil ik iedereen, die
in staat is te fietsen, uitnodigen om naar Harkstede te komen.
Ik zal er voor zorgen, dat een route wordt gekozen, die aan de verwachtingen
gaat voldoen zoals door mij gesuggereerd.
De datum hiervoor is gepland op 11 augustus a.s. (verjaardag Mam en Oma Geerts)
Uiteraard moet er de nodige interesse zijn voor deze tocht.
Geef p.o. even door of je komt.

Geert en Ep
tel 050 3630631
mob. 06 20736236

Lees hier het verslag van de Nostalgische Fietsrit Gieten in 2007.
En bekijk hier de bijbehorende foto's van die rit nog eens

2 opmerkingen:

Wilma zei

Natuurlijk ben ik van de partij !
En ik ben toch zeker niet de enigste deelneemster ?
Leuk om de foto's nog es weer te zien.
Die brug ( ravijnzicht) is kortgeleden gerenoveerd, omdat ie te onveilig was. We kunnen dus weer.

Wilma. zei

Het was een zeer geslaagde editie van de familiefietsdag . Warme ontvangst en uitstekend verzorgd door gastheer/gastvrouw Geert en Ep.
De tocht voerde ons langs mooie stukjes Groninger natuur : meren, bos,borg, bloemenvelden en fraaie dorpen.
Bedankt !
Er volgt nog een kleine sfeerimpressie.
Volgend jaar is de fietsdag wederom op 11 augustus, dan wordt Mam 100 jaar.
De locatie is dan Gieten.
Dus zet allen uw zadeltjes vast recht !