vrijdag 31 augustus 2012

31ste Roelof Geerts Visdag




Ivm werkzaamheden rond Kolhorn en Schagen vertrekken de vissers om half 7 uit Kolhorn
de niet vissers gewoon half 11 in Kolhorn.


Hallo familie,

2 September 2012 is de visdag vanuit Schagen.
Tevens wordt dan de 80ste verjaardag van onze moeder gevierd.
De vissers worden rondom 06.30 verwacht in Schagen Kastanjestraat 36.
De niet-vissers,aanhang etc worden om 10.30 verwacht in Kolhorn Sportstraat 1.

Wie komt er wel ??
Wie niet??
Laat het ons weten ,

groeten Ruud en Wil.

ps:de prijzen zijn gigantisch






12 opmerkingen:

Kelly Smith zei

iedereen al klaar voor de visdag 2012? :D

tot over 1,5 maand!

-xxx- kelly

Anoniem zei

Hallo Schagen,
Hierbij meld ik mij aan,voor de jaarlijkse Roelof Geerts visdag.
Ben al druk aan het oefenen,moet nog
steeds de slechte vangst van vorig
jaar verwerken[0 vissen].Dit jaar
ga ik zeker voor de eerste plaats.
Jantje komt ook mee om mij aan te moedigen.Leuk dat we het geheel kunnen combineren met de 80ste verjaardag,van mijn oudste zus.Ruud en Wil veel succes met de organisatie,hopen op goed weer.
Groetjes oom anne.

Wilma zei

We kunnen niet wachten Kelly !!

Cabouter zei

Mooi wark: Vissen langs de waterkant songtekst
In de zommervakantie
Gaot wie wel iens vissen
Wie vangt altied wel wat
Dat kan niet missen
Met de hengel in de hand
En de koelbox in het zand
Komt wie de dag mooi deur
Zonder gezeur

Twee week geleden
Toen mus het ok weer wezen
't Was donders mooi weer
En wie hadden niks te vrezen
't Was dit maol veuls te hiet
Want wie kregen maor gien biet
Dus de koelbox maor bij de kop
Want het bier dat mus toch op

Vissen langs de waterkant
Met de koelbox vol bier
Wie zit d'r urenlang
Met een beste bult vertier
Vissen langs de waterkant
Met de koelbox vol bier
Wie zit d'r urenlang
Met een beste bult vertier

Zo zit wie regelmaotig
Aan het waoter
's Morgens vrog al op
Al heb ik nog een kaoter
Met de koelbox weer gevuld
Zit wie met veul geduld
Wie komt de dag mooi deur
't Word een nooit een sleur

Vissen langs de waterkant
Met de koelbox vol bier
Wie zit d'r urenlang
Met een beste bult vertier
Vissen langs de waterkant
Met de koelbox vol bier
Wie zit d'r urenlang
Met een beste bult vertier
Met een beste bult vertier

Roelof Boelens zei

Hoi Ruud en Wil,

De vissers uit Emmen komen zo-wie-zo.(Egbert, Roelof en Ron)
Verder moeten we nog even uit zien te vogelen wanneer we komen. (een weekend oid)
We moeten dus nog in overleg metelkaar.
Jullie horen het nog.

Gr,
Roelof B

Anoniem zei

Ik kom hoor!
Jante Marieke

willeke zei

Leuk jante marieke komen john en de kinderen ook mee

Roelof Boelens zei

We hebben er weer zin aan as zondag.
Vissen in Noord-Holland is altijd een feest!
Het weer lijkt goed voor zondag, nu de vissen nog.
Ik heb begrepen dat de vissers samenkomen in Kolhorn ipv Schagen?
(ivm wegwerkzaamheden rondom Schagen)
Graag tot zondag,

Roelof

Marijke zei

Ik weet niet wat er is afgesproken maar er is hier heel veel werk aan de weg zie ook http://www.nhbereikbaar.nl/


willeke zei

Klopt roelof we vertrekken om half 7 uit kolhorn
Ivm werkzaamheden rond kolhorn en schagen .de niet vissers gewoon half 11 in kolhorn .tot zondag groetjes ruud en wil

willeke zei

Ik hoor net van piet paulusma het wordt 21 graden ,dus de korte broek kan aan .

Anoniem zei

Hier Ruinerwold speaking, ik kom naar Kolhorn, maar vis niet.

Ben er rond 11 uur, tot dan

RoelofE

Ps: met de korte broek an :-)